Z pohledu Liama:
Už uběhl týden od té doby co Betty potkala v lese vlkodlaka. Slíbil jsem jí že to nikomu neřeknu, ale sám nic nezmůžu...nezjistím kdo ji tak vystrašil pokud to někomu neřeknu.
Za ten týden mi přijde že skoro nespí, když ji potkám ve škole tak se každému vyhýbá, oči má napuchlé jako kdyby nespala a já mám o ní strach...zkoušel jsem s ní mluvit ale vždycky se buď vymluví na to že něco má nebo mě odbyde. Už si vážně nevím rady.
Je pátek, dneska se mám sejít se smečkou po škole na hřišti, né kvůli lakrosu ale kvůli únosům.
Za poslední týden zmizeli dva studenti. Holka jménem Tracy a kluk jménem Josh. Jejich zmizení ještě nikdo nevystopoval, nikdo netuší jestli jsou mrtví nebo živí.
Také se tady objevili nějací hrůzní doktoři. Je o nich knížka kterou jsme si museli všichni přečíst aby jsme zjistila kdo jsou zač. Byla divná, tak jako celá tahle situace...
Došel jsem ke hřišti a už jsem viděl Scotta, Stilese, Lydii a Malii jak sedí na tribuně.
,,čaute''
,,konečně Liame kde vězíš?''
,,však jdu na čas''
,,jo ale poslední''
,,tak sory''
Ten Stiles mě dokáže vytočit.
,,tak lidi jsme tu kvůli těm zmizením což víte, zatím se nic neví, kde by byli nebo jestli utekli nebo je někdo unesl, mi ale musíme přít na to jestli za tím jsou ti doktoři nebo ne''
,,otázka''
,,ano Stilesi?''
,,jak to chceš udělat když nemáme nic co by nás k nim vedlo? Nemáme NIC''
,,Stilesi mám plán, rozdělíme se. Holky zajdou k Tracy domů a pokusí se něco najít a mi prozkoumáme místa na kterých jsme naposledy viděli doktory''
,,a co když na ty doktory narazíme?''
,,tak si s něma pokusíme v klidu promluvit''
,,jo jasně Scotte, jak to chceš v KLIDU udělat když tady máme ještě čerstvé mládě které může kdykoliv vybouchnout...to za prvé a-''
To si dělá srandu?! Já nejsem žádné výbušné mládě!
,,co to meleš?!!''
Začali mi svítit oči a svůj pohled jsem upíral na Stilesovi.
,,Liame klid!''
Stoupl si přede mě Scott a zvýšil hlas, já jsem ho uposlechl a posadil se zpátky.
,,vidíš říkal jsem to, je jako tikající bomba''
Hodil jsem po něm vražedný pohled a on jen zakýval hlavou.
,,když do něho budeš rýpat Stilesi tak tomu vůbec nenapomáháš''
,,to je možná pravda, ale já nemíním aby po mě kdykoliv skočil. Nechci umřít mladý!''
,,to stačí Stilesi''
,,Scotte-''
Do řeči se zapojila Lydie.
,,nerada to říkám ale z jedné strany má Stiles pravdu. Liam je vlkodlakem už nějakou chvíli takže by se měl umět alespoň trochu ovládat...musíš ho naučit aby si našel svoji kotvu, jinak se může kdykoliv proměnit''
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...