1.KAPITOLA

801 22 0
                                    

Seděly jsme v taxiku který nás vezl do města kde budeme bydlet.

Jmenuje se Beacon Hills. Popravdě nic mi to neříká a co jsme se dívala tak ani na mapě není, asi to bude dost malé městečko.

Už jsme se blížili k městu. Projeli jsme kolem značky na kterém byl nápis 'Vítejte v Beacon Hills'.

,,děkujeme za odvoz''

Promluvila máma na řidiče který se jen usmál a pomalu odjel.

My už jsme stály před celkem velkým domem.

,,tak vítej doma Elizabeth''

Doma..

,,ták jdeme dovnitř. Už se nemůžu dočkat až se ubytujeme, mohly bysme se potom podívat na nějaký film, nebo třeba bysme zašly někam na jídlo a nebo-''

Dál už jsem mámu moc neposlouchala a prohlížela si náš nový domov. Máma z něho byla celá bez sebe. Těšila se a byla moc ráda, šlo to na ní vidět. Asi díky té pozitivní náladě se snaží zapomenout na tátu..ale pro mě to nebude tak lehký, ještě se z toho vzpamatovávám.

,,tak co?''

,,ehm..co že jsi říkala?''

,,no nic. Běž si nahoru vybrat pokoj. Měli by tam být dva pokoje, vyber si jaký chceš. Ten druhý si vezmu já.''

,,dobře''

Prohlédla jsem si oba dva pokoje a oba dva byli velké a hezké. Oba dva měli takovou světle šedou barvu a taky každý z nich měl vlastní koupelnu.

Zabrala jsem si ten v pravo od schodů.

Když už jsem měla něco málo vybalené tak jsem sebou švihla o postel a nahlas vydechla.

Chvíli jsem byla na mobilu kde jsem vyhledala 'Beacon Hills', chvíli jsem si projížděla různé obrázky a pak jsem se podívala na mapu, abych se kdyžtak lépe orientovala.

Dobrá tak už trochu vím kde přesně bydlím a kde je škola, byla celkem blízko, jsou to asi 2 kiláky od našeho domu takže bych mohla v klidu chodit aji pěšky.

,,zlato večeře''

,,jo už jdu''

S mámou jsme povečeřely a u toho si aji povídaly.

,,tak co těšíš se do školy?''

,,mami jdu tam přece až v pondělí..''

,,já vím zlato ale nezapomeň-''

,,že je to můj první den na nové škole. Jojo já vím mami''

,,dobře a těšíš se teda?''

,,no nevím asi? Jsem celkem nervozní''

,,to bude dobrý. První den bude sice nejhorší ale potom už to bude fajn. Najdeš si nějaké kamarády, třeba i nějakého kluka''

,,co? To určitě..já a kluk? Pff moc si věříš mami''

,,no uvidíš''

,,hmm. Už půjdu nahoru ano? Chci si ještě dovybalit zbytek a pak si půjdu lehnout, jsem celkem unavená z té cesty''

,,jasně zlato, uvidíme se ráno''

Dala jsem mamce pusu na líčko a odešla nahoru.

Jak jsem říkala dovybalovala jsem si zbytek věcí a šla jsem se osprchovat.

Hned potom jsem se přeslékla do věcí co mám na spaní. (vyz. obrázek)

A šla jsem si lehnout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


A šla jsem si lehnout.

Chvíli jsem si četla a po chvilce jsem usnula.

-

471 slov.

your AnchorKde žijí příběhy. Začni objevovat