8.KAPITOLA

468 14 2
                                    

Dotáhla jsem ho do šaten ve škole, které BYLI mimochodem otevřené což se divím.

,,seš cvok?!''

,,já?! To ty se tady vybavuješ s tím hajzlem!''

,,hajzlem?! Co to meleš?! Theo je fajn kluk''

,,joo tak fajn kluk jo?''

,,sklapni!''

,,ani ho neznáš! Nevíš co je ta za člověka!''

,,nevím co jste si udělali a je mi to fuk! Ale Theo se ke mě chová mile, narozdíl od tebe ho zajímá co si myslím!''

,,mě že nezajímá co si myslíš?! Co to-''

,,Liame nepleť se do mýho života jasný!''

Měla jsem toho dost, byla jsem na odchodu. V tom mě ale Liam chytil za ruku.

,,Betty...''

,,pusť mě''

,,ale-''

,,pusť mě!¨

Hned co mě pustil jsem vyběhla s pláčem ze školy. Proběhla jsem kolem Scotta, Stilese a Thea ani jsem se s něma nerozloučila..nechtěla jsem aby mě viděli brečet. Slyšela jsem za sebou jen volání mého jména ale já si toho nevšímala a běžela rovnou domů.

Z pohledu Liama:

Vyšel jsem ze školy a mířil si to za klukama. Pořád tam s něma stál Theo, tak jsem se otočil a šel pomalu jiným směrem.

,,Liame!''

Doběhl zamnou Scott se Stilesem. A Theo už někam odešel.

,,co se stalo?''

Neodpovídal jsem jim a šel dál.

,,Liame Dunbare!''

Zařval na mě Stiles a já se konečně zastavil.

Otočil jsem se na ně se skleslým výrazem.

,,posral jsem to''

Promluvil jsem po chvíli.

,,co se stalo? Proč Betty brečela?''

,,já řval jsem na ni...''

,,proč??''

,,nevím, asi jsem se nedokázal smířit s tím že se s Theem bavila...já prostě, POSRAL JSEM TO!''

Kopl jsem do nejbližší věci co u mě byla, do lavičky, která odletěla pár metrů odemě.

,,to se vyřeší Liame''

,,nevyřeší Scotte, měl jsem se s ní jít usmířit a pozvat ji na to kempování ale místo toho jsem to posral!''

Scott ke mě popošel a položil mi ruku na rameno.

,,neboj ona ti časem odpustí''

,,nemyslím si''

Kluci se na mě soucitivně podívali a společně jsme odešli ke Stilesovi Jeepu, ten nás odvezl domů.

Z pohledu Betty:

Ležela jsem na posteli a brečela.

Když jsem došla domů tak se mě máma začala vyptávat co se stalo ale já ji jen řekla že nic že budu v pohodě a odešla jsem nahoru...ale nevím jestli budu v pohodě. Liam mě nasral! Co to do něj vjelo? Proč byl takový útočivý a výbušný najednou?! Nechápu ho...

ťuk ťuk

,,zlato?''

,,hm''

,,máš tu návštěvu''

your AnchorKde žijí příběhy. Začni objevovat