Od té doby co jsem šla na biologii jsem Thea neviděla. Neříkal mi kam jde nebo že musí odejít ze školy. Ale proč se vůbec tak starám? Theo je zodpovědný a kdyby něco tak mi to přece řekne.
Už jsem vycházela ze školy směrem domů. Dneska jsem musela pěšky jelikož Theo tu není, ale mě to ani nevadí ráda se procházím.
Když už jsem stála před dveřma tak jsem uslyšela za sebou kroky. Otočila jsem se ale tam nikdo nebyl. Divný...
Začala jsem odemykat a zase ty kroky...Otočila jsme se a tam zase nikdo nestál. Tak jo to by stačilo.
,,Theo to není vtipný''
Dala jsem si ruce na prsa a sledovala okolí mého baráku. Najednou jsem ucítila silnou bolest hlavy a poslední co jsem viděla bylo jak padám k zemi a TMA.
Z pohledu Liama:
,,myslíš že to byl dobrý nápad?''
,,proč se ptáš mě Liame? Já to nevymyslel''
Pokrčil rameny Mason a dal ruce do obranného gesta.
,,tak dělej musíme ji odvést k Deatonovi''
,,jo''
Naložili jsme ji do auta kde čekal Stiles a vyjeli jsme.
,,jsme tu. Vytáhněte ji''
Rozkázal Stiles a mířil si to na veterinu. Mi jsme s Mason šli ke kufru od Stilesovi Jeepu, otevřeli jsme ho a tam-
,,AU!''
Vykřikl jsem nahlas když mě Betty praštila Stilesovou pálkou po hlavě.
Vyskočila z auta a mířila na nás pálkou, při tom se snažila couvat.
,,c-co to má znamenat?!''
,,uklidni se Betty''
Snažil se jí uklidnit Mason ale nepomáhalo to.
,,uklidni se?? Děláte si ze mě srandu žejo?! Já se probudím uvnitř KUFRU a zjistím že VY mě JEN TAK odvážíte někam-''
Rozhlédla se okolo sebe a až jí to došlo tak to dokončila.
,,-na veterinu?? Vážně? Proč-proč jste mě sakra unesli??''
,,no to je-''
Snažil se něco říct Mason ale Betty ho přeskočila.
,,nene nechci to vědět. Teď odcházím...''
Z pohledu Betty:
,,nene nechci to vědět. Teď odcházím...''
Co si jako mysleli? Jako že se nechám JEN TAK unést?!
Položila jsem pálku na zem a pomalu odešla.
Najednou jsem ale ucítila pevný stisk ze zadu. Někdo mě chytil tak že mi dal ruce za zády a držel mě. Ucítila jsem dech u mého ucha.
,,nechceme ti ublížit ano?''
Liam. Zašeptal mi do ucha tak potichu že jsme to slyšeli jen mi. Začalo mě to vyvádět z míry...úplně jsem sebou sekla, málem se mi podlomili nohy kdyby mě Liam nepřidržel.
Sakra co to s tebou je Elizabeth! Prober se! Máš přece Thea.
,,pusť mě!''
,,uklidni se prosím''
Potom co řekl prosím jsem se začala trochu uklidňovat, ale pořád jsem sebou trochu škubala.
,,co semnou budete dělat?''
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...