Z pohledu Melissi McCallové:
,,Melisso! Honem pokoj 25'' zařval na mě jeden z kolegů a já se rozběhla směr pokoj 25. ,,Co se děje??'' doběhla jsem na daný pokoj za kolegou, kde ležela Elizabeth a já vyděšeně hleděla na její nehybnou postavu.
,,Je mrtvá'' odpověděl mi kolega se zoufalostí v hlase a pomalým krokem došel k dívce. ,,Už asi 20 minut jí nefunguje tep, musíme jí zavést do márnice'' začal jí přikrývat bílou dekou.
,,Odvezu ji tam sama, jen mi dej čas musím to oznámit její- rodině'' řekla jsem kolegovi a on jen smutně přikývl a odešel.
Musím zavolat Scottovi.
,,Scotte?''
Scott: ,,ano mami? Co se děje?''
,,zlato musíš dojet do nemocnice, hned. A vem sebou i ostatní''
Scott: ,,a co se stalo??'' zeptal se už trochu vážněji.
,,prostě dojeďte, počkám vás u recepce'' řekla jsem mu naposledy a típla to.
-
Z pohledu Liama:
Scottova máma nás všechny zavolala do nemocnice, sice nevím z jakého důvodu ale cítím že to není dobré.
,,jsme tu'' řekl Scott a všichni vystoupili. Pochvíli k nám dojeli i holky Lydiiným autem.
,,co se děje?'' došla k nám Lydie s Malií ,,nevíme'' odpověděl jím Scott a jako první si to rychle kráčel do nemocnice.
,,Mami'' došel Scott ke svojí mámě ,,Scotte...'' on ji chytl jemně za rameno a čekal co nám oznámí. No nevypadá teda dvakrát šťastně.
,,je mrtvá'' řekla pochvíli a nikdo nechápal koho myslí.
Scott nechápavě sledoval svoji mámu a pak mu to došlo, vyděšeně ji sledoval a ustoupil o kousek dozadu. Potom stočil pohled na mě a sledoval mě smutným výrazem.
A mě to docvaklo.,,Betty-'' řekla Melissa a všichni se zarazili ,,-je mrtvá'' dokončila větu a smutně sklopila pohled k zemi ,,je mi to líto děti, nešlo nic dělat.''
Mě se zastavilo srdce. Nedokázal jsem vstřebat to co se právě teď děje. Byl jsem mimo.
Ona nemůže- být mrtvá. Ne...
Najednou jsem propukl v pláč a nemohl to zastavit. Je mi jedno že mě někdo uvidí brečet. Já měl v tuhle dobu zabrané myšlenky jen těmito slovy... ,,je mrtvá. Betty- je mrtvá''
-
343 slov
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...