,,nech ji být! Ona za nic nemůže je to ještě dítě!''
Zařval muž středního věku na lovce ve stejném věku, který držel v rukách malou holčičku se zrzavými vlasy.
,,to možná je ale vyroste. A pak bude dost silná na to aby nás všechny zabila''
,,nikoho nezabije, proč by to dělala?! Je to přece nevinné dítě''
řvala na lovce a jejich přítele žena středního věku a taky matka malé holčičky.
,,ale čím víc je starší, tím rychleji jí roste síla, časem ji taky může pohltit!''
Odpověděl už s větším výrazem lovec a sledoval svoje přátelé ustaraným výrazem.
,,nech ji být Same, mi se oni postaráme. Vymažeme jí paměť a pošleme ji daleko od nás, nebude vědět kdo je...nebude hrozbou''
řekl jasně otec malé holčičky a rukama svíral svoji vyklepanou a uplakanou ženu.
,,jak myslíte ale až si vzpomene nebo ji ta síla pohltí-''
,,nic takového se nestane postaráme se o to''
Odpověděla mu už klidněji žena , vzala si svoji malou holčičku do náruče a pohladila ji po jejich zrzavých vláskách.
,,sbohem Isabello, sbohem Edgare...''
řekl zoufale lovec a odešel pryč.
Muž a žena se na sebe smutně podívali a pak zpátky na jejich malou holčičku.
-
,,AA!'' vymrštila jsem se do sedu a zmateně se porozhlídla po pokoji ,,sen'' chytla jsem se za čelo a lehla si pomalu zpátky.
Slyšela jsem jak se k mému pokoji blíží kroky a pochvíli se otevřeli dveře a v nich se objevila Rose. Počkat...ROSE!?
,,ROSE! Panebože!'' Vyskočila jsem rychlostí blesku z postele a došla k Rose. Silně jsem jí objala, po chvilce jsem se odtáhla a zmateně jsem si jí prohlídla.
,,kd-kde si byla?? Od té doby co jsem tě našla ve škole v tom sklepě jsem tě neviděla. Mysela jsem si že tě unesli hrůz-'' Nachvíli jsem se zasekla a uvědomila si že bych jí o tom něměla říkat ,,-no že tě unesli. Kde se tu bereš?''
,,jsem v pohodě Betty'' odpověděla úplně v klidu a usmála se
V pohodě?? To je jako vše? čekala jsem toho víc.
,,a kde jsi teda byla? Bála jsem se o tebe...'' poslední slova jsem řekal trochu smutněji.
,,byli jsme s rodiči pod stan''
,,a to jako v týdnu? Kdy je škola?''
,,jo. Táta totiž musí odjet na pracovní cestu a tak jsme jeli teď, abysme mohli jet všichni''
,,áha, dobře'' podívala jsem se na ní s menší nedůvěrou v obličeji
,,na co čekáš oblíkat! Chci tě někam vzít, tak se hezky obleč a jdem'' rozmáchla se Rose a začala mi stlát postel
,,já ti nevím Rose, moc se mi-''
,,no neříkej mi že se ti nechce. Na to zapomeň kočko! Pojď ukaž mi kde máš oblečení a já ti pomůžu něco vybrat''
,,a kam mě chceš jako vzít?''
,,uvidíš'' odpověděla a mrkla na mě. Chovala se až moc záhadně...to se mi nelíbí. Já jen donuceně přikývla a ukázala jí skříň kde mám oblečení, mezitím jsem se šla rychlostně umýt.
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...