12.KAPITOLA

443 15 0
                                    

,,seš v pohodě?''

Zeptal se mě Stiles když mě dovezl domů a já se ani nehnula.

,,em...jo jasně. Díky za odvoz Stilesi''

Rychle jsem se na něj otočila a usmála se aby to nevypadalo že mi něco je.

,,dobře kdyby něco ozvi se, uvidíme se ve škole''

,,jo ahoj''

Rozloučili jsme se a Stiles odjel. Já chvíli stála přede dveřma upřená pohledem do dveří a přemýšlela.

,,tak jo...''

Vešla jsem dovnitř a chtěla pozdravit mámu ale ta mě předběhla a začala se mě ptát na milion otázek.

,,jaké to bylo? Pila jsi? Nevyspala ses s někým? Co jste dělali? A-''

,,MAMI!''

Zarazila jsem ji v jejím otravném vyptáváním.

,,přestaň se tak vyptávat jo?''

,,no co, potřebuju vědět jestli si nebo už nejsi-''

,,mamiii nee prosím''

Převrátila jsem oči a rozešla se do pokoje. Ze zadu jsem jen slyšela jak si máma zoufale oddechla. Ach mami...

,,konečně''

Došla jsem k posteli a plácla sebou do postele. Tašky jsem nechala nevybalené ležet před postelí, teď se mi NIC nechce.

Pochvíli jsem usnula. Bylo mi jedno že jsem oblečená a že nemám vybalené věci a že je zítra škola a já nemám nic nachystaného ani hotové úkoly aa prostě mi bylo všechno fuk.

-

,,VSTAAVEJ!''

,,ještě chvilinku''

Rozespale jsem se otočila od mámy která na mě řvala a ještě jsem si u toho pochrupovala.

,,žádné chvilinku! Vstávej! Jdeš pozdě''

,,cože?!''

Vyhoupla jsem se do sedu a hleděla na mámu.

,,kolik je??''

,,za pět minut osm...co jsi včera dělala že nejsi ani ve spacím a nezvonil ti budík??''

,,OSM??? Sakra...no já jsem hned odpadla, nestihla jsem si nic podělat do školy, ani nastavit budík a-a-''

,,no ty jsi dobrá Elizabetho! Jestli budeš z něčeho propadat tak tě osobně budu učit!''

,,oo né mami hlavně to ne...''

,,tak makej zavezu tě ke škole, za pět minut buď dole''

Rozkázala mi máma a odešla. Supeer já nemám nic udělaného do školy a to jsme měli na dnešek asi pět úkolů!

Začala jsem si rychle balit sešity co jsem měla poházané všude po stole do batohu. Panebožee nestíhám...to je v háji. První hodinu máme kouče to zas bude...

Rychle jsem na sebe hodila modré potrhané ryfle co vyseli na židli, černý top z dlouhým rukávem a černé vans tenisky. (vyz. obrázek)

 obrázek)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
your AnchorKde žijí příběhy. Začni objevovat