Už uběhl týden a byl pátek. Uběhlo to celkem rychle, když nad tím tak přemýšlím přijde mi to jako dlouhá doba co jsem tady.
Ve škole jsem si našla novou kamarádku. Jmenuje se Rose.
Rose je semnou ve stejném ročníku, máme spolu 4 předměty takže se spolu často učíme.
Taky jsem trávila teďka aji nějaký čas s Liamem a Masonem.
Mason je Liamův nejlepší kamarád, je to gay ale mě to osobně ani nevadilo, vždycky jsem chtěla někoho takového poznat. Je to sympaťák.
Teďka už skončila škola a já šla do skřiňky si pro věci.
,,ahoj Betty''
,,jé ahoj Rose''
,,chtěla jsem se zeptat co máš dneska v plánu?''
,,já? No Liam mě chce seznámit jeho kámošům, prej jsou z vyššího ročníku tak jsem zvědavá''
,,aha asi vím koho myslí, na škole je zná každý a Liam s něma občas je''
,,fakt co jsou zač?''
,,Scott McCall kapitán lakrosového týmu, jeho nejlepší kámoš Stiles Stillisnki, Lydie Martin podle mě největší modelka na škole a taky její máma je ředitelka, pak Malia Tate trochu divoká a pak je tu Kira Yukimura ale tu jsem už nějakou chvíli neviděla. Prostě taková populární parta''
,,aha takže se mám asi bát co?''
,,no já na tvém místě..jo bála bych se nebo spíš bych byla ve stresu protože poznat tuhle partu je něco co se jen tak každýmu nestane''
,,tak teda díky za podporu Rose''
,,coje však ses ptala''
Obě jsme se začaly smát.
,,tak já asi už půjdu''
,,tak dobrá a pak se ozvi a všechno mi řekneš jasný?''
,,jojo neboj Rose, měj se''
,,ahoj''
Když už jsem došla domů tak tu máma zase nebyla.
Jo zase, poslední dobou je hodně v práci. Já chápu že práce policajty není asi nejlehčí ale je mi líto že už ji tak často nevýdávám, jen když dojde z práce pozdě večer a nebo brzo ráno jak jde do práce.
Odešla jsem do pokoje kde jsem si lehla na postel a oddechla.
,,konečně chvíli klid''
Hned co jsem to dořekla tak mi začal zvonět mobil.
,,to vážně?''
příchozí hovor Liam Dunbar
Liame asi tě zabiju..
Liam:
ahooj tak platí ten dnešek? Já doufám že jo protože jsem už-Já:
LiameeLiam:
ehm ano?Já:
moc mluvíš víš o tom? A neboj platí ten dnešekLiam:
uff dobrý já jsem se lekl že ne, protože jsem tě dneska ve škole nemohl ani jednou zastihnout. Přišlo mi že se mi vyhýbášJá:
proč bych se ti vyhýbala? Navíc byla jsem hodně s Rose učily jsme se a tak..Liam:
jo Rose aha..no to je jedno tak za půl hodiny u tebe? Vyzvednu tě
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...