19.KAPITOLA

357 19 0
                                    

crrr

,,vážně...''

Začal mi zvonit telefon, snažila jsem se ho ignorovat ale začalo mě to štvát tak jsem vylezla z postele a podívala se kdo volá.

Příchozí hovor Theo Raeken

,,Theo? Co ten tak brzo volá''

Theo:
,,dobré ráno sluníčko''

Já:
,,to vážně Theo? Vžďyť je teprve půl šesté'

Theo:
,,no já obvykle vstávám tak brzo''

Já:
,,já ale ne takže dobrou noc''

Hned co jsem to dořekla jsem to típla a šla si lehnout do postele.

Najednou jsem slyšela jako kdyby mi někdo vlezl do pokoje, rychle jsem se otočila a vyhoupla do sedu a na mojí postele seděl Theo. On si nedá pokoj...

,,THEO! Sakra co tu děláš??''

,,budíček''

řekl s úšklebkem a sebral mi deku.

,,heej! To je moje''

Vyskočila jsem z postele a bežela za ním, nebo spíš pro moji deku.

,,dej mi too''

Honili jsme se po pokoji až najednou Theo skočil na postel a já jako nemehlo, zakopla o deku kterou vláčil za sebou a spadla přímo na něj. Cítila jsem jak začínám rudnout...Zírali jsme si do očí. Bože já ty jeho oči miluju! Nedá se v nich vyznat...

Najednou mě Theo svalil pod něj a začal mě líbat. Z pusy přešel zachvíli ke krku, božee tohle místo nenávidím...Já jen hlasitě vydechla a on už přišel na to jaká je moje slabina. Rukou přejel níž, pod mé triko, až k nohám. Hladil mě chvíli po stehně a pak mi začal rozvazovat šňůrku na kraťasích. Mě hned došlo kam tím míří...

,,T-Theo?''

řekla jsem mezi vzdychama.

,,hm?''

,,já-já ještě nechci...''

Najednou se vším přestal a podíval se mi nechápavě do očí.

,,co?''

,,já se s tebou ještě nechci vyspat..''

řekla jsem mu a sklopila pohled k zemi. On mi palcem podebral bradu a nahl si ju tak abych mu viděla do obličeje.

,,to je v pořádku, chápu to''

,,díky''

Dala jsem mu pusu na líčko a šla do koupelny.

,,jdu se chystat. Počkáš na mě?''

,,jo''

Přišlo mi jako kdyby byl zklamaný...Ale já na to nechci jít rychle. Chci s ním mít dobrý vztah, založený na lásce. Popravdě ještě ani nevím co k němu cítím, jen vím že se s ním cítím dobře.

Osprchovala jsem se, umyla, učesala vlasy do drdolu, přeslékla se do potrhaných černých ryflích, krátkého topu, černo bílých bot. A nakonec jsem si na sebe ještě hodila delší černou bundu. (vyz obrázek)

 (vyz obrázek)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
your AnchorKde žijí příběhy. Začni objevovat