,,pojď dál Betty''
Nabídl mi Stiles, který si musel zajít domů ještě pro věci.
,,dobře, díky''
,,pojď semnou nahoru, jen si něco zabalím a půjdem''
,,okej''
Došli jsme do Stilesového pokoje kde si Stiles začal balit věci. Měl tady bordel abych byla upřímná...ale co jsem měla čekat že, od kluka jako je Stiles.
,,co to je?''
Ukázala jsem na obří tabulu s fotkama, špendlíkama a různýma provázkama.
,,jen něco ohledně vyšetřování''
,,aha''
,,ještě se přesleču a půjdem''
,,ehm a nemám jít čekat ven?''
,,nemusíš''
,,když myslíš''
Stiles si začal sundávat tričko a pochvilce ho měl už celé dole. Mě se naskytl pohled na jeho, musím uznat celkem vypracované tělo. No Stilesi ty chodíš so fitka? To bych do tebe neřekla.
,,Stilesi jen jsem-''
Panebože! Rychle jsem se otočila směrem ke dveřím a tam stál nejspíš Stilesův táta.
,,ehm moc se omlouvám, nechtěl jsem vás rušit. Ehm no, pro příště si Stilesi zavřete dveře jo''
,,ale-''
Stiles chtěl něco namítnout ale jeho táta stihl zavřít dveře a odejít dřív než to dořekl.
,,já říkala že odejdu, ale ty nee''
,,to je jedno''
,,to je jedno?? Tvůj táta si teď myslí že spolu chodíme''
,,a to je tak špatný?''
Já ho jen propálila pohledem a on dal ruce hned do obranného gesta.
,,dobře, dobře mlčím. Až půjdeme dolů vysvětlím mu to''
,,si myslím''
Hned co se Stiles nachystal a přeslékl, jsme sešli schody a chystali jsme se vysvětlit jeho tátovi že spolu nic nemáme.
,,kde je?''
Zeptala jsem se ho ale Stiles jen mykl ramenama.
,,asi šel do práce''
,,no super''
,,necháme to tak, pak mu to vysvětlím''
,,ale-''
,,jedeem''
,,nenávidím tě''
,,nelichoť mi''
Odpověděl Stiles a zaculil se.
Nasedli jsme do jeho Jeepu a jeli pro...Liama.
Hned co jsme dojeli k Liamovému baráku, jsem začal být dost nervozní...
,,jseš v pohodě?''
,,jo...teda, NE nejsem...mám nápad''
Rychle jsem se přesunula do zadu aby Liam mohl být ve předu a jelikož Stiles říkal že tam pojedeme asi hodinu a půl tak jsem se rozhodla ''spát''.
,,co děláš?''
Zeptal se nechápavě Stiles.
,,jakože spím. Aspoň s ním nebudu muset mluvit''
ČTEŠ
your Anchor
Werewolf|your Anchor - tvoje kotva| 16náctiletá holčina z velkoměsta přijíždí do malého městečka Beacon Hills. Celým jménem se jmenuje se Elizabeth Jamesová. V Beacon Hills nikoho nezná, ale časem si najde přátelé kterým bude moct věřit. Beacon Hills má ale...