Eloise Blanche
Október 30. péntek
A lehető legjobban össze voltam zavarodva. Szerettem volna Laurent számon kérni aztán Juliát, de rettegtem attól, hogy nagy veszekedésbe torkollana a szembesítés. E-miatt reggel óta kerültem őket, és be sem mentem a velük közös óráimra. Már ebédnél jártunk, amikor úgy éreztem a mai napot csak letudom veszekedés nélkül, de ekkor felbukkant a büfénél Lauren és Citta.
- Szia –álltak meg mellettem, miközben eltettem a pénztárcámat a táskámba. Képtelen voltam köszönni, Citta már rég elvágta magát nálam, Lauren pedig szintén tönkre tette a barátságunkat.
- Mi az most már nem is köszönsz? –kérdezte Citta nyájasan.
- Egy szót se szólj inkább –morogtam, mire felfuvalkodva felhorkant Lauren.
- Még is mi a fene bajod van? –szúrós tekintettel rá néztem.
- Esetleg Colinról nem szeretnél beszélni? –kérdeztem, mire meghökkenve kapta el rólam a tekintetét.
- Miről maradtam le? –nézett ránk felváltva Citta.
- Mi történik? –jött elő Julia is.
- Véletlen történt –mondta Lauren és meglepett, hogy megbánás csengett a hangjában.
- Véletlen –horkantam fel.
- És te –fordultam Julia felé.
- Megkaphatnád az év barátnője címet –Julia meglepetten nézett rám, mintha életlében semmi rosszat nem követett volna el.
- Ne engem hibáztass, ha pasid másra vágyik –vont vállat végül, mintha teljesen normális lenne, hogy mindketten lefeküdtek a barátommal.
- Charles sokkal jobbat érdemelne nálad –mondtam lekezelő hangnemben, mire Juliával összetalálkozott a tekintetünk és olyan szúrós nézést kaptam tőle, mint még soha.
Charles Leclerc
Netflixet böngésztem a nappaliban, amikor csengettek. Mivel Julia meg a családtagjaim berontani szoktak, így meglepett, hogy valaki kopogtat. Feltápászkodtam majd csigalassúsággal mentem a bejárathoz. Amint kinyitottam, Eloise apró alakját pillantottam meg.
- Mi a baj? –kérdeztem azonnal, ahogy a szomorú tekintetét rám villantotta.- Bejöhetek? –szipogta, mire azonnal bólintottam.
- Honnan tudtad, hogy itt lakok? –csuktam be mögötte az ajtót, és mire megfordultam, már a mellkasamon is pihent a feje és átölelt. Zokogva bújt hozzám, én pedig a végig simítottam a haján.
- Bántott valaki? –kérdeztem azonnal, és eszembe jutott az-az undorító alak, akit Citta sózott rá. Ha Eloise közelébe mert menni, tuti megölöm.
- Utálom őket –motyogta a mellkasomba.
- Kiket? –toltam el magamtól, hogy végre lássam a gyönyörű arcát.
- Juliát, Cittát és Laurent –meglepett amiért Julia nevét is kiejtette. Citta egyértelműen egy sárkány volt, de a barátnőmet nem olyannak ismertem.
- Egész életemben ragaszkodtam hozzájuk, miközben ők állandóan keresztbe tettek nekem –sírta el magát újra, és annyira zaklatottnak tűnt, hogy azt se tudtam hirtelen mit csináljak.
- Hé, hé –simogattam meg az arcát, majd ahogy felnézett rám, letöröltem a könnyeit.
- Nem tudtam hova menni, mert csak te hallgatsz meg –ahogy ezt kimondta, nem tudtam tovább visszafogni magam lehajoltam és megcsókoltam. Azonnal elhúzódott és meghökkenve nézett rám, bennem pedig előtört a rettegés, hogy mindent elcsesztem. De nagy döbbenetemre szinte nekem esett, és úgy préselődött hozzám mintha soha nem akarná, hogy elengedjem és hogy őszinte legyek, én sem szeretném őt elengedni. Kezeit a nyakam köré fonta, én pedig derekára csúsztattam a kezem. Mivel túl távolinak éreztem még így is, a combja alá nyúltam majd felkaptam a kezembe és a kanapé helyett a hálószobába mentem vele. Szokásomhoz híven nem ágyaztam be, így az összegyűrt lepedőre borultam le vele. Sokkal jobb érzés volt most a lábai között lenni, mint a hajón.
- Sokkal jobb lenne, ha szoknyába jöttél volna –suttogtam két csók között és bíztató volt számomra, hogy nem húzódott el erre a kijelentésemre. A farmerét kigomboltam, és amikor végre lehúztam róla, ő meg rólam a pólót, reményt éreztem arra, hogy enged tovább menni. De, amikor már túl közel kerültünk egymáshoz elhúzódott.
- Ezt nem kellene –zihálta és ahogy a fejem körüli köd szűnni kezdett valami szöget ütött a fejemben.
- Ugye ez nem valami bosszú akart lenni Julia felé? –kérdeztem, mire sértetten rám nézett.
- Azt hiszed, hogy olyan vagyok, mint ők? –háborodott fel és felhúzódott az ágyon, hogy kikerüljön alólam.
- Nem hiszem azt, csak eléggé összefüggőnek tűnnek a történtek –ültem le az ágyra félmeztelen.
- Kár volt ide jönnöm –láttam rajta, hogy most sikeresen én is megsértettem. A farmere után nyúlt, én pedig megelőztem és felkapva a nadrágot, elhajítottam magam mögé a földre.
- Örülök, hogy ide jöttél és bízom benned –mondtam a keze, meg a dereka után nyúlva, és az ölembe húztam. Engedte, hogy ezt tegyem, aminek roppantul örültem.
- Szánalmas vagyok –döntötte a fejét az enyémnek.
- Nem vagy az –simogattam a csupasz combját és minden erőmmel azon voltam, hogy ne vegyek arról tudomást, hogy egy vékony pólóban és bugyiban ül az ölemben.
Instagram: mihalikdkamilla_iroioldal
YOU ARE READING
Bizalmunk története / Első kötet
FanfictionEgy titkos bizalmi viszony egy Ferrari pilóta és egy átlagos Monacoi lány között. Élvezik egymás társaságát és igazi barátokká válnak, majd az apró érintések mindent megváltoztatnak.