18. Bölüm

20.5K 1.2K 695
                                    

İyi okumalar

***

*Bilgisayar korsanım*

Didem= Adın ne?

Bilgisayar korsanım= Ne?

Didem= Gördüm işte adın ne?

Bilgisayar korsanım= Nerden çıktı şimdi?

Didem= Sıkıldım.

Bilgisayar korsanım= Neyden?

Didem= Senin hakkında hiçbir şey bilmemekten.

Bilgisayar korsanım= Söyleyemem.

Didem= Neden?

Didem= Seni tanımıyorum sonuçta.

Bilgisayar korsanım= Söyleyemem işte.

Didem= Bir saniye ya.

Didem= Seni tanıyor muyum?

Didem= Seni tanıyorum değil mi?

Didem= Tanıyor muyum?

Didem= Cevap ver.

Didem= CEVAP VER!

Didem= Kime diyorum. Alooo!

Bilgisayar korsanım= Of. Sus yeter. Tamam tanıyorsun evet.

Didem= Neğ?!

Didem= Ne demek tanıyorum?

Bilgisayar korsanım= Off.

Didem= Neden ban yalan söyledin?

Bilgisayar korsanım= Ne dedim ki?

Didem= Başta sorduğumda sen beni ben de seni tanımıyordum hani. Öyle söylemiştin.

Bilgisayar korsanım= Ama tanımıyordum.

Didem= Yeni mi tanıştık.

Bilgisayar korsanım= ...
(Görüldü)

Bu yazdığına görüldü atıp çıktım. İyi de kimdi ki bu. Artık yeni tanıştığım herkese şüpheyle bakmak zorunda mı kalacaktım yani.

Yazarın ağzından

Ona belli ettiği için kendine kızıyordu. Ama maalesef kızması hiç bir işe yaramıyordu. O da biliyordu bunu. Ama aklından da Yan beni bulursa,Ya beni sevmezse, Ya benden soğursa gibi düşünceleri de atamıyordu. Nereden çıkmıştı şimdi bu birden? Neden cevap vermişti ki? Ama... Belki de kendisi söylemeliydi 'O benim' diye. Belki Didem kendisi bulursa daha kötü olacaktı. Ama nasıl söyleyecekti ki? O da korkuyordu. Kafası allak bullak olmuştu. Neredeyse her gün konuşuyorlardı. Ama bir türlü anlamıyordu kız. Aklına onu ilk kez canlı canlı gördüğü an geldi. Yolda arkadaşlarıyla yürürken Didem bir tane teyzeyle tartışıyordu. Belliydi günü berbat geçmişti. Bir de üzerine onunla çarpışınca daha da sinirlenmiş ona da sataşmıştı. Ama arkadaşına söyleyince rahatlamıştı biraz. Ne kadar şok olsa da yine de ona destek çıkmıştı. Çünkü arkadaşını Dideme kendisinden daha yakın görüyordu ve o da yardım edecekti. Artık kesindi kendisi söyleyecekti. Çünkü belli ki Didem de onu anonim olarak seviyoru.

Didem

Bu da ne oluyor şimdi? Hala şok içerisindeyken gidip hemen bunun ekran görüntüsünü gruba attı. Fakat sosyalleşme grubuna. Nasılsa herkes biliyor. Değil mi?

BİLGİSAYAR KORSANIM |YARI TEXTİNG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin