Orasul Hikari. Anul 2017.
O zi ploioasa. Un client pleaca din cafeneaua " Bloom" detinuta de tanara Linda Jewel, o fata in varsta de 23 de ani. Destul de dezamagita de viata si in general plictisita. Motive? Nimeni nu stie, ea evitand orice tip de relatii tinand permanent distanta fata de ceilalti oameni.
Ochii ei gri si plictisiti parca taie prin sufletul tau, cu parul lung si purpuriu, avand cativa pistrui greu de observat,dar ofera multa personalitate.
---Se aude clopotelul de la usa cafenelei---
Un domn politist pensionat cam in varsta de 55 de ani,imbracat elegant,bine dispus si cu o privire agera in ciuda varstei intra in cafenea si zambind spune: buna seara, vreau si eu o cafea mare,neagra fara zahar. Aceasta fiind comanda sa de zi cu zi fiind un client fidel al cafenelei Bloom.
La fel de plictisita dupa un zambet de complezenta Linda raspunde: imediat.
Domnul isi primeste cafeaua,plateste zambind si se aseaza la masa.
In acel moment in mintea Lindei curg urmatoarele ganduri: Oare cum reusesc sa zambeasca atat de fals dar aproape sincer de fiecare data,oare chiar nu se plictesc de jucat roluri? Sau poate chiar sunt fericiti..
Tocmai ce domnul s-a asezat la masa si isi seveste cafeaua in liniste. Pe fundal auzindu-se in surdina piesa Dusty Blue de Charles Bradley una dintre preferatele Lindei ce nu lipseste din nici un playlist al ei avand gusturi destul de selecte.
Pana cand...Linistea s-a dus dracului... Se aud niste zgomote groaznice din afara localului de parca un batalion.
Acolo il intalnim pe Kaizen Raymond in varsta de 21 de ani si in general este omul problema ori unde s-ar duce. Este un individ foarte derutat si viata n-a fost prea blanda si generoasa cu el. Acesta are parul scurt,putin aranjat dar totusi dezordonat. Are un caracter destul de impulsiv,dar totusi bland. Este o persoana ce la prima vedere ar parea un om simplu,dar oare chiar este?
Iar acesta chiar in acest moment si loc duce o batalie crunta cu o creatura cu forma umana, dar avand diferente destul de evidente privind cu atentie.
Loveste creatura cu sabia sa scurta si foarte ascutita,dar nu ii provoaca nici o dauna reala, aceasta avand pielea cenusie si foarte puternica, ca si otelul. Creatura pe numele speciei sale Silkorck riposteaza si isi foloseste puterea fizica supra-omeneasca si il izbeste pe Kai de peretele cafenelei.
Auzind zgomotele, batranul politist iese afara sa vada ce se petrece,iar acel moment avea sa fie decisiv luptei. Deoarece Silkorckul isi pregatea atacul cu flacari una dintre abilitatile pentru care e renumita specia lor, pentru a-l ucide pe Kai. Dar batranul iese fix in fata flacarilor ce aveau o viteza incredibila si o putere exploziva total imposibil de anticipat carbonizandu-l pe loc.
In acel moment iese si Linda si vede cadavrul batranului carbonizat si ramane blocata pe loc,silkorckul fiind distras si de batranul ce i-a sarit in fata si de Linda ii ofera lui Kai unica sansa de a invinge si profita de ea la maxim, folosindu-si ultima farama de putere si reusind sa taie capul bestiei acela fiind sigurul punct slab.
Dupa ce creatura se usuca si se face farame, Kai cade lat plin de sange si rani foarte adanci. Linda socata de ceea ce a vazut nu stie ce sa faca prin gand circulandu-i niste amintiri vechi dar dureorase ce cuprind moarte si mult sange.
Dar cu lacrimi in ochi reuseste sa isi revina si imediat fara a sta pe ganduri il ridica pe Kaizen si il duce in apartamentul ei ce se afla fix deasupra cafenelei pentru a-l trata si mai a afla ce dracului se petrece.
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasySe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...