O alta perspectiva/Eroul

18 9 1
                                    

Kai si Lexi sunt chemati la sediul militar se la iesirea din capitala Kenzen. Acolo se intalnesc din nou cu Ludovic,care avea ca datorie informarea celor doi despre caile de acces spre Akikan.

-Vad ca ati reusit sa va faceti cunoscuti deja eh?
Spuse Ludovic,mult mai lejer ca data trecuta cand a vorbit cu ei.

-Da,sa traiti! Raspunse Lexi serioasa si mandra.

-Va rog. Acum suntem colegi cu acte in regula. Vorbim formal,doar cand suntem in public sau la conferinte. Deci, stiti de ce sunt aici nu? Spuse Ludovic serios.

-Da! Informarea in legatura cu caile de acces.
Spuse Lexi in timp ce Kai era pierdut si habar n-avea de ce era acolo.
Lexi observa si ii spune:

-Cat tu erai cu Capitana si Generala,Helios mi-a spus sa venim aici. Sa aflam cum sa ajungem in lumea demonilor..fiind prima noastra iesire...

Kai da din cap, iar Ludovic incepe sa explice.

-Deci,Kenzen Tamashi si Akikan sunt interconectate prin "porti" energetice numite si TRANZIT. Acelea reprezinta calea sigura si rapida, dezavantajul? Nu poti transporta un numar mare de persoane deodata. Maxim 30. Iti poate cauza stari nasoale..voma in mod deosebit si tensiune crescuta.
Tranziturile au fost create de Zeita Armis si Spiritele superioare din Tamashi pentru a curata lumile inferioare.

In acel moment Firo ii spotea lui Lexi in mintea ei:

-Minciuni,tranziturile au fost create pentru a impartasii culturile si a conecta fiintele de toate tipurile si a evita...ei bine ceea ce se intampla acum. Stereotipuri in necunostinta de cauza si manipulari in legatura cu celelalte rase..trist..

Lexi incepe din nou sa se indoiasca de lumea in care s-a nascut si a crescut,dar nu spune nimic.

Ludovic continua:

-Tranzitul in mod initial functiona in mod express, dus-intors in toate civilizatiile. Dar 2 au disparut. Datorita...barbarismului.
Lumea demonilor nu poate urca in Kenzen direct,deoarece acum mult timp cand Generala Paige era doar Vice-Capitan Demonii voiau sa ne atace si aceasta a fost acolo cu echipa sa pentru a face pace...din pacate doar ea a supravietuit...si a fost nevoita sa distruga calea lor de acces. In acel incident si parintii actualei Capitane Silver Armada,au decedat...Ei fiind cei mai de seama diplomati...
Iar cel din lumea oamenilor, a disparut din cauza unei anomalii de care nimeni nu stie nimic.

Lexi si Kai auzind o bucata din istoria lui Silver si Paige raman putin blocati. Se pare ca cele doua au o istorie complicata...a gandit Kai.

-In momentul actual Tranzitul functioneaza asa Dus: Kenzen,Tamashi,Akikan
Intors:
Akikan,Tamashi.
Tamashi, Kenzen.

Deci din Akikan trebuie sa mergeti in Tamashi pentru a putea venii aici.

Sau mai e varianta lunga si...periculoasa. Sa treceti prin granita estica Kenzen, un loc unde se afla spectre periculoase, suflete ratacite,demoni de nivel inalt capturati si din pacate si compatrioti ce au gustat amarul si puterea orbitoare.
In granita aceea doar doua persoane au trecut: Paige si Mike.
Dar recomand tranzitul din motive de securitate.

-Pai alegem tranzitul, cum ajungem acolo?
Spuse Kai..."nestiind"

-Este in padurea din apropierea satului nr54. Zis si Kibo. Chiar de unde veniti voi, ironic. Spuse Ludovic.

Lexi zambeste, si e entuziasmata. Stiind ca o sa isi poata saluta mama intre timp.

"Numarul 54?...ce mod nasol de a numii un loc unde traiesc fiinte."

-Asta e tot. Dupa ce intrati in padure mergeti pana in mijlocul ei. Acolo este tranzitul. Va urez mult succes si glorie!
Spuse Ludovic salutand si apoi plecand.

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum