Antrenament,probleme si...un Elf?!

22 5 0
                                    

A doua zi.

Kai Kenzie si Linda se antreneaza cu Zyra Ragnar si...Erika, 3 demoni rang S+ aproape de nivelul lui Elivore si Serak.

Kenzie le tine piept, chiar invinge impotriva lui Erika. Dar nefolosind puterile dragonului si ale animalului spiritual,pierde in fata lui Rangar si

Zyra pare din ce in ce mai apropiat de Kenzie mai ales dupa ce ea si-a dezvaluit si latura sensibila.

Dupa o pauza in care s-a mancat, s-a baut si s-a discutat. A venit randul Lindei.

Linda a avut o lupta infernala impotriva celor 3 demoni, a murit de cateva ori. Demonii au incercat sa o faca sa renunte deoarece...era pur si simplu macel...sange peste tot si mate..

Dar ea refuza si tot refuza. Gandind

"Trebuie sa tin pasul cu Kai si Kenzie! Trebuie sa ii protejez si sa...sa..ma razbun!!!"

In finalul luptei, brusc Linda a inceput sa vada incetosat.
Iar Ragnar a profitat, incercand sa ii aplice lovitura finala DAR!

Linda cu usurinta se fereste!

Kai Kenzie Zyra si Erika au ramas gura casca!

Linda isi deschide sigura din instinct sigiliile! Isi foloseste toate aurele si se pare ca a descoperit una dintre puterile de Kurotama, habar n-are ce e,dar e al naibii de bine!

Orice atac,oricat de rapid al lui Ragnar era evitat cu usurinta!

Linda il atinge subtil pe Ragnar pe piept in zona inimii, fara a-l ranii.

Kai spune:
- Linda oficial a trecut de la rangul de B+ ca luptator la S+...avand in vedere imortalitatea...e SS...

Kenzie priveste uimita..spunand:

-Micuta pisicuta...s-a dovedit fiind o leoaica..

Zyra Ragnar si Erika ataca toti deodata dar ....din nou! LINDA SE FERESTE CU USURINTA.

Linda contra ataca, reuseste sa ii aplice o lovitura super puternica cu piciorul Erikai fix in ceafa lasand-o inconstienta.
Ragnar nervos, isi elibereaza puterea maxima, dar deodata...este secat de puteri!

Ragnar cade in genunchi.. iar Zyra spune:

-Renunt. E suficient...

Linda zambeste si cade lata.

A reusit sa invinga 3 inamici deodata, mult mai puternici decat Rizer ce o infricosa mereu cand isi aducea aminte de puterea lui.

Zyra ii sopteste la ureche lui Kenzie

"Fata asta..e o bestie. Are putere cat o armata, dar nu stie sa o controleze..."

Kenzie da din cap si spune:

-Kai,dupa o scurta pauza vreau sa te vad dezlantuit.

Kai spune in stilul sau ironic si oarecum cu un simt al superioritatii ciudat:

-Pf, va distrug cu usurinta.

Zyra Ragnar si Erika privesc socati omul ce a indraznit sa spuna ca ii va distruge..chiar si Kenzie e socata de alegerea vorbelor lui Kai.

Dupa pauza.

Zyra Ragnar si Erkia sunt hotarati sa il distruga ei pe Kai.

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum