Au trecut cele 7 ore. Mii de demoni s-au adunat in mijlocul pustietatii pentru a-si afla soarta si noul rege.
Elivore,Serak si Kenzie sunt prezenti.
Membrii clanurilor/camp-urilor lor sunt si ei prezenti.Doar o singura persoana lipseste. KAI.
Elivore ironic o priveste pe Kenzie si spune:
-Ti-a fugit catelusul? Ii e frica? Trebuia sa ne simta aura,cred ca a fugit.
Serak nervos spune:
-DACA CUMVA NENOROCITUL NU APARE. SI MECIUL SE ANULEAZA DIN NOU....VA UCID PE TOTI.
Deodata o briza rece bate,cerul se intuneca. Si in spatele lui Serak apare Kai.
Toti raman surprinsi...nu i-au simtit prezenta...deloc. iar Kai cu o privire criminala ii priveste pe Elivore Serak si...Kenzie si spune cu o voce rece ce suna de parca ar fi doua...
-Sunt aici si am chef de joaca.
Kai a baut sangele lui Black Flame. Dupa ore de chin,l-a asimilat. Si...predictiile lui Black au fost gresite..nu 50,nu...60-70...Kai a reusit sa obtina control 89% asupra puterilor dragonului.
Asta l-a ridicat de la rang A+...la..SS!Kenzie nu intelege ce s-a intamplat cu Kai..il simte altfel..si deodat simte o durere in mana ei stanga. Unde se afla dragonul ei rosu.
Atunci a realizat,Kai a evoluat. Nu mai este doar un om.Linda speriata de felul in care Kai se comporta se apropie de el si il prinde de brat si spune:
-Kai,esti bine?
-Te-au prins grijile acum? Spuse Kai total dezgustat.
Linda se retrage suparata si infricosata de raceala de care Kai dadea dovada.
Cei 4 se aseaza pe pozitii.
Meciul putea fi castigat prin fie a ucide toti oponentii,fie ai face sa renunte.Miile de demoni prezenti incep sa scandeze: Regina Rosie.
Toti demonii fara clan,erau de partea lui Kenzie.Cei cu clanuri scandau: "Cel Ales" adica pentru Elivore.
Iar cei ce au fost in clasa nobila, armata regala chiar si cei sus pusi...
"Regele Serak"
Atunci Kenzie si Elivore au realizat ca Serak a facut ca meciul sa fie jucat azi...de ce oare?
Kai o intreaba pe Kenzie.
-De ce e meciul azi?
Kenzie ii explica in amanunt ce s-a intamplat. Kai sta un moment pe ganduri si se apropie de Elivore.
Araya,Linda,Kenzie si Serak privesc ciudat scena...Elivore si Kai? Ce legaturi au?
Kai ii sopteste ceva la ureche...iar Elivore ii arunca o privire mortala lui Serak.
Meciul Incepe! Elivore il ataca direct pe Serak!
Serak spune:
-Ce te-a apucat baiete!!
-TU AI VRUT MECIUL AZI! Pentru ca azi trece cometa de Miaza-Noapte! Cometa ce amplifica puterile celor royali! Si tu! TU ESTI ROYAL! ESTI DE SANGE REGAL! BASTARDUL FOSTULUI REGE!
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasíaSe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...