Zilele vietii noastre

58 9 0
                                    

A trecut o saptamana de cand Linda a inceput noul antrenament in full-control al aurei sale.
A mers zilnic in pestera, a avut rezultate remarcabile.
Si-a dezvoltat un simt al luptei foarte puternic si asemanator cu al lui Kai. 
Intre timp in cele doua zile in care Linda s-a antrenat Kai a reparat cabana.

Este dimineata, ora 7.

Kai se trezeste si in sufragerie o gaseste pe Linda pregatindu-se sa plece din nou in pestera, cand deodata spune:

-"Schimbare de plan. Ai ucis suficiente creaturi."

-"Ma bucur, chiar ma plictisisem de strigoi, pisici si goblini." Spuse Linda entuziasmata

-"Gresesti amarnic daca te bucuri. O sa iti dau un test. Dar nu acum. Cam peste o saptamana. Pana atunci, ne relaxam. Si iti mai raspund curiozitatilor tale,daca pot."

-"Pai chiar voiam sa te intreb ceva. Isei nu te-a putut vindeca, presupun ca stii din moment ce l-ai sunat zilele trecute. Ce s-a intamplat atunci? Ce era aura aceea neagra si rece ce te inconjura?"   Spuse Linda ingrijorata,dar totusi terifiata.

-"E o poveste lunga. Dar nu avem altceva de facut asa ca iti spun.
Aura neagra era de la dragonul negru. Tatuajele de pe corpul meu sunt toate simple tatuaje, asta nu e.
Ea e bestia antica ce imi ofera putere. Stiai asta.
Dar in functie de ranile mele reactioneaza altfel, niciodata nu s-a intamplat sa ma vindece asa puternic. Si eu ma intreb ce a cauzat asta."

-"Bestia e sigilata? In tine?" Spune Linda speriata

-"Nu,as fi fost mort. Bestia din ce am cautat in legatura cu ea se afla in strafundul si intunericul lumii demonilor dormind. E inactiva de milenii.
Nu ucide,nu distruge. Si-a pierdut apetitul pot spune. Poti spune ca avem o legatura, din moment ce imi ofera puterile ei,de ce? Habar n-am si nu mai exista altcineva cu puterea asta."

-"Si cum poti controla puterea aceea? Ce rang are?"

-"E greu sa ii dai un rang sincer. As putea aproxima SS+ sau peste. M-am nascut cu ea, mereu am avut-o. Doar insemnele au aparut inainte sa fiu adoptat. E o parte din mine. De multe ori am senzati ciudate, ca si cum incearca sa comunice. Dar nu e problema asta,ma descurc cu ea."

-"Si despre Kurotama scria in carti ca sunt bestii distrugatoare. Poate nu e chiar asa rea nici bestia ta."  Spuse Linda optimista

-"Am cunoscut o singura Kurotama, neajutorata, ce habar n-are de puterile sale, ce in momentul ce si-a pierdut cunostinta aproape m-a ucis. N-as miza pe exemplul asta" spuse Kai incepand sa rada cu lacrimi

-Ha.ha.ha...foarte amuzant.  Spuse Linda deranjata de remarca lui Kai.

-Nu te supara, era o gluma. Ok? 
Ai curiozitati? Vrei sa inveti ceva anume?
Spune si te voi ajuta. Spuse Kai zambitor.

-Pai..nu m-ai invatat sa lupt tehnic. Doar direct. Si ar prinde bine..spun si eu.

-Hmm... Ai dreptate. Vrei sa te invat?  Spuse Kai privind curios

-Normal. E important nu?  A spus Linda surprinsa de planificarile lui Kai,care par sa nu aiba sens. De ce n-ar invata-o sa lupte corp la corp?

-Stiu ce gandesti. Cum am planificat antrenamentul, si de ce nu te-am invatat pana acum. Ei bine, nu cred ca ai avea nevoie acum. Dar si asa deja ai invatat cateva miscari doar privins. Voiam sa te si testez,sa vad daca esti o persoana cu pareri sau un robotel, si ma bucur ca ai intrebat si asta insfarsit. Si inca un motiv,ar fi ca..esti fata..totusi.

Imediat dupa ce a spus asta Linda se inroseste la fata si balbaindu-se spune:

-Pai..e antrenament!! Doar antrenamen. Cred. Nu?


-Esti amuzanta. Normal ca e antrenament. Glumeam. Hai sa vedem ce poti. Inchide-ti aura.

Si cei doi incep sa execute tehnici de aruncare, de imobilizare si atac.
Linda se descurca foarte bine,pana in punctul in care ajunge sa fie foarte aproape de fata lui Kai, atunci se blocheaza total si fata i-se inroseste.

Kai se da la o parte si spune:

-Cred ca e destul. Hai du-te si relaxeaza-te. Mai repetam saptamana asta si o sa iti dau testul.

Zis si facut. Linda merge la bucatarie si face doua cafele cand deodata spune:

-Mi-e dor de cafeaneaua mea..

-N-a plecat nicaieri cafeneaua, tot acolo e. Si tot acolo o s-o gasesti. Terminam ce ne-am propus si te poti intoarce.

Spuse Kai cu o privire nefiresc de trista.

Ziua continua normal, fara evenimente. Se face seara si fiecare se duce in camera sa.
Asa decurg si urmatoatele 6 zile.

Trezire. Antrenament. Mancare. Cafea. Tigari. Somn. 

Trece saptamana.

Kai in sufragerie, la ora 6. Aprinde o tigara, face cafea. Linda vine si ea. Dupa un moment de liniste Kai spune:

-Urmeaza testul..

-Hai spune! Nu ma mai tine pe jar.
Spuse Linda nerabdatoare

Kai o priveste cu o seriozitate de otel pe Linda si spune

-Trebuie sa ucizi pe cineva.

-Okay. Am mai facut asta. De ce esti asa serios si incruntat?

-Am zis PE CINEVA. Nu CEVA. N-ai mai facut asta. E o persoana, rationala, umanoida, cu sentimente.
Trebuie sa ai sange rece.

-...serios? NU.

-Ok, ma duc singur la turneu.

-DE CE TREBUIE SA UCID PE CINEVA?

Apoi Kai cu o privire acida spune:

-Mergem acolo cu un scop, ca toti ceilalti. Toti ce merg acolo sunt pregatiti de orice.  Daca te duci cu jumatate de inima,nu te mai intorci viu.

Linda socata nu stie ce sa spuna, mai ceva ca ii venea sa si planga gandind:
"Orice, monstru,creatura..n-au sentimente, le pot ucide..dar persoane reale? Nu pot..nu pot. El poate, eu nu.."

Deodata Kai ii arunca un dosar pe masa Lindei si spune:

-Aici ai tot. Date personale,adresa,ocupatie,motiv,suma de bani ce o primesti, unde il gasesti, cati oameni are in jur, familie,prieteni,colegi, cluburi. Tot. Fa-ti un plan si fa-o. Nu o faci, nu o sa poti sa ucizi criminalul ce ti-a ucis parininti.

-DAR NU E LA FEL.

-Ba da. Citeste dosarul, o sa vezi cine e si cu ce se ocupa. 

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum