Au trecut 3luni de la incoronarea lui Kenzie ca regina a demonilor. Lucrurile s-au schimbat radical.
Akikanul a revenit la viata, cetatenii si autoritatile au lucrat impreuna pentruna dezvolta fiecare oras si sat.
Au reusit sa implementeze rapid tehnologie umana in lumea lor. Lucrurile merg perfect.Ora 7 dimineata.
Linda se trezeste si ea si iese afara mergand...spre o cafenea,la fel de ganditoare fiind si ea. Trebuie sa se razbune...sau nu? Bunatatea si ura din ea se ciocnesc constant,vrea sa se razbune din tot sufletul...dar parintii ei nu ar vrea asta.
In alta oridine de idei cafeneaua spre care mergea era chiar a ei.
Cafeneaua Bloom, e acum si pentru demoni,elfi si cativa tehnicieni oameni.
Kenzie se pregateste pentru sedinta in care urmeaza sa puna la punct inca cateva reguli ce ar trebuii sa mentina societatea functionala,dar fara a supra-solicita poporuo.
Ea este cea mai fericita din grup, si-a atins scopul.Araya cu binecuvantarea lui Kenzie a intemeiat un sat de elfi in zona impadurita a Akikanului,folosind cunoatinte antice de a ajuta natura sa infloreasca din nou si in zonele devastate.
Zyra, a devenit foarte apropiat de Kenzie. Intr-un final cei doi si-au afisat relatia de iubiti si prietenilor lor.
Acesta a fost ocupat cu antrenarea si organizarea noilor trupe.Diamond, a fost foarte activ. A mers in misiuni de recunoastere. A sabotat mici revolte. A spionat in Sukurappu,pentru a vedea reactia clanurilor de acolo la aflarea vestii ca Akikanul infloreste din nou. In timpul liber acesta a petrecut timp cu Linda ajutand-o cu cafeneaua.
Kai este pe acoperisul palatului din Yhdessä fumand o tigare.
Acolo el isi planifica urmatoarea miscare.
In cele 3 luni...nu a facut nimic in Akikan.
El s-a antrenat zi si noapte pentru a putea controla puterea pe care a primit-o.
Se simtea pregatit sa il infrunte pe Michael,dar nu avea nici un plan concret.Erika a lucrat intens la administrarea satelor si oraselor ce erau la distanta de capitala...alaturi de Croft. Cei doi au trecut peste incidentul din Tamashi si au decis sa fie impreuna.
Kenzie termina sedinta, si isi cheama prietenii la o cafea.
Toata lumea apare mai putin Kai.Kenzie spune pe un ton ironic
-Ce e cu baiatu asta? Nu l-am vazut aproape deloc 3 luni.
Linda
-Eh,stii si tu cum e Kai.
Araya zambeste:
-Cat de bine il stiti voi pe Kai defapt? Pareti foarte pasionate cand vorbiti despre el.
Linda si Kenzie se rusineaza putin,dar Kenzie preia atitudinea:
-Am fost intr-o relatie personala.
Araya rade si spune:
-Toti trei?
Apoi Linda spune rosie in obraji:
-E o lume libera nu?
Araya zambeste si inceteaza tachinarile.
-Deci...? Ce urmeaza sa facem ?
spuse ZyraLinda se ridica si spune:
-Kenzie. Trebuie sa ma razbun.
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantastikSe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...