Araya

28 5 1
                                    

Medicii demoni din camp au tratat neincetat la ordinul lui Kenzie elful de ranit,dar nu dadea semne sa isi recapete cunostinta.

Noaptea

In fara sediului medical Kai si Kenzie discutau. Linda dormea fiind obosita emotional datorita celor ce s-au intamplat la antrenament.

Kai spune serios:

     -Elf..nu am vazut niciodata asa ceva. Sunt puternici?

-Nici eu nu am vazut,dar din ce am auzit..da. Legendele despre ei inca sunt vii in Akikan, chiar si dupa atata timp.
Spuse Kenzie oftand si vizibil stresata de tot ce se intampla.

Deodata un medic vine in fuga:

-Lidere! S-a trezit!

Kai si Kenzie o iau la fuga spre camera unde era elful.

-CINE SUNTETI?! CE VRETI DE LA MINE! SUNTETI EXECUTORII?!

Kenzie devine brusc foarte formala si..letala.

-Suntem, campul de demoni din regiunea vestica a Akikanului. Ultimul independent ramas.
Numele meu e Kenzie Lust si sunt liderul. Te rog sa ne spui, cine esti,ce s-a intamplat si cum ai ajuns aici!

-A,deci nu mai sunt in  Tamashi....va rog..demoni...fac orice..salvati-ne! Spuse elful panicat,cu lacrimi in ochi..

-Tamashi!? Cum ai ajuns de acolo tocmai aici?! Ce s-a intamplat?
A spus Kenzie socata.

Kai intervine:

-Tamashi? Ce e aia?

-Taramul sufletelor. Un loc..diferit de intelegerea ta si chiar a mea.

-Kenzen! A trimis executioneri in satul nostru! Au ucis zeci de elfi...am reusit sa fug..datorita...datorita mamei..ce..a murit de mana lor!
Spuse Elful plangand..

-Kenzen ataca Tamashi!? Dar erau in relatii bune de secole! De ce?!

-Pot..vorbii cu liderul..singuri?..e...complicat si posibil sa afecteze toate tinuturile...si nu as vrea sa se scurga informatii..

Medicii ies din camera fara sa astepte inca o secunda, iar Kai voia sa iasa si el.
Dar Kenzie spune:

-Kai,tu ramai. Esti la fel de important ca mine.

Dupa inca o secunda Kenzie spune:

-Inainte de toate sa facem cunostinta cum trebuie. Eu m-am prezentat deja, cu cine am placerea?

-Numele meu e Araya Sunshine,sunt un elf din satul Campiei Eterne.
Apoi Araya il priveste pe Kai,asteptand ca el sa se prezinte.

-Kaizen,fara alt nume din diverse motivr.Simplu om. De niciunde spre nicaieri.

Araya ramane putin surprinsa de ambiguitatea prezentarii lui Kai. Dar dupa o secunda realizeaza...OM?! IN AKIKAN?

-OM IN AKIKAN?! CUM ?? ESTI OM?

-Da e om, prietenul meu. Si se pare ca noua deviza a campului a devenit "Cine e rasist ma-sa-i c*rva". Avand in vedere ca eu sunt jumatate Demon jumatate Kuroi chi. Si mai avem si o Kurotama adormita.
Spuse Kenzie folosind stilul ironic de vorba caracteristic lui Kai.

-K...k..Kurotama?! Inca exista asa ceva?
Stai....Kuroi Chi?! Ce dracului se petrece...

Apoi Araya isi pune fata in palme si spune:

-O sa fie razboi, e clar. O sa fie razboi din nou.

-De ce spui asta? Intreaba Kai ingrozit ùn pic de seriozitatea Arayei..

-Motivul pentru care au atacat Tamashi...e o legenda legata de Kuroi Chi,care trebuiau sa nu mai existe..dar exista.

-Ce..legenda? Spuse Kenzie speriata.

-O legenda antica, cum ca ingerii vor vrea sange si cutitul Keneru va face sangele negru sa curga pe medalionul Helvu si vor aparea balaurii cenusii si focul va venii..

Deodata Kai si Kenzie au avut un Flashback terifiant la vacanta lor din Egikat...unde au citit si ei profetia.

-De asta..au atacat Tamashi?!
Intreaba Kai.

-Da. Medalionul Helvu..e la mine. Mama mi-a spus ca il am inainte sa..moara. Se pare ca au cutitul Keneru...
Spuse Araya ingrozita.

-Cum adica il ai? Dar nu stiai ca il ai?
Intreaba Kai serios.

-E..in mine. Legat pe inima mea. De asta m-au vanat...trecand peste orice si oricine! Au ucis tot satul...

-Oh Doamne. Am ajuns eu demon sa spun rugaciuni... Araya...Trebuie sa lucram impreuna si sa vedem ce putem face.. spuse Kenzie

-Hai sa atacam! Spuse Araya cu o privire inocent de criminala...

-Nu putem. Nu avem puterea..Akikanul e dezbinat..nu avem rege..dar peste o luna..vom avea..sper. Si daca ies eu sau Kai...vom lua masuri cumva.

-Kai? Kai e om! Cum  sa fie rege demon..?
Intreaba Araya socata de ce aude

-Poveste lunga,cu de toate. Te voi pune in tema alta data.
Pana una alta, odihneste-te...Stai in pat aici esti in siguranta.

-Asa sper.. spuse Araya trista.

-Vorbim mai multe maine,cand micuta Kurotama se va trezii, poate stii ceva si despre problemele ei... spuse Kai ingandurat.

-Da..sper sa nu mor. Am 2000 de ani doar, in floarea varstei...

-CAT?! au tipat si Kai si Kenzie la
unison.

-2mii? Sunt adolescenta. Asa imbatranim noi elfii. Traim zeci de mii de ani. Nu-mi spune-ti ca pentru voi e mult?!

-Am 200! Spuse Kenzie rastit

-Am...21.... spuse Kai printre dinti.

-de mii? Spuse Araya zambind subtil.

-21. Atat..

-Deci..deabia te-ai nascut comparativ cu mine? Haha.

-Da. Da. Hai SOMN. Ne auzim maine.

Si asa a incheiat Kai conversatia,iritat de faptul ca e inconjurat numai de nemuritori prin comparatie cu el.

Kai si Kenzie pleaca.

Araya se intinde in pat si cu lacrimile incepand sa curga pe obraji spune cu o voce criminala..

-Silver...Armada!

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum