Egikat! Ruinele Misterioase si profetia.

32 6 0
                                    

Au trecut 3 zile de la sfarsitul turneului.

Kai a stat neobisnuit de mult pe telefon si internet zilele trecute. Oare ce planuieste?

Kenzie si Linda s-au apropiat din ce in ce mai mult...poate prea mult.

-Kenzie! Cum sa ma imbrac diseara? Rochie? Asta sau asta?

Spuse Linda aratandu-i 2 rochii,una rosie si eleganta si una neagra si..da.. nu prea eleganta.

-Aia neagra, ai un corp frumos, de ce sa-l ascunzi? Nu-i asa Kai?

Spuse Kenzie pe un ton jucausi facandu-i Lindei cu ochiul.

-Va imbracati normal, diseara plecam!

Spuse Kai zambitor.

-DISEARA?

-DA.

-Am cumparat o cabana super-tare in Egikat. Si un avion privat.

-Ba..tu cati bani ai? Intreaba Linda speriata de raspuns

-Multi. Habar n-am. Comisionul meu de asasin era 15milioane de onix. Si am facut peste 200 de misiuni. Plus ce mi-am mai insusit de la victime. Deci suficienti.

-Auzi, dar noi? Nu ne mai jucam pana sa plecam.

Spuse Kenzie zambitoare si intinsa in tot patul.

-Hm. Spuse Kai luand-o pe Linda si aruncand-o peste Kenzie.

Apoi .. Cei trei deja s-au obisnuit cu nou lor tip de relatie mult mai fizica.
Linda si-a lasat deoparte inhibitiile si a devenit chiar o adevarata bestie datorita "meditatiilor" oferite de Kenzie.

Se consuma si actul acesta si deja se insereaza. Cei trei stau in pat si deja se gandesc la ce va urma in asa zisa lor vacanta.

Emotiile lui Kai incep sa prinda contur pentru prima oara in viata lui, si pare ca incepe sa capete sentimente fara de Linda si Kenzie. Deodata acesta le priveste pe cele doua si le imbratiseaza.

Linda ramane cea mai socata, ea fiind obisnuita cu Kai cel rece si fara sentimente, cel ce se prefacea ca simte ceva doar pentru a nu parea ciudat. Dar acum e real.

Coplesita de emotii Linda il saruta. Apoi Kenzie intervine si spune:

-Da stii ca-i si al meu nu? Vreau si eu.

Si il saruta si ea.

Apoi Kai se ridica din pat si spune:

-Ok, nevestele mele. Hai sa zburam.

Kenzie si Linda il privesc pe Kai si se gandesc ca nu au nimerit un clovn ci tot circul. Ironia sa fiind foarte ciudata si apare in cele mai nepotrivite momente.

"Echipa Fantoma" se imbarca in avionul privat proaspat cumparat de Kai si se indreapta spre Egikat.

Egikat-ul a fost o zona turistica exploziva in anii 80-90, dar acum? E in general pustiu. Desii peisajele parca sunt din alta lume.
Au avut loc multe evenimente paranormale in zona si acestea au speriat turstii umani.
Asa ca cei trei vor fi singuri si linistiti.

Ajunsi acolo prietenii oberva marea gigantica si ruinele antice incredibile.
Acestia ia o masina catre resedinta cumparata de Kai.

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum