Lupta ce decidea soarta lumii demonilor s-a incheiat. Kenzie a fost invingatoarea.
Multe s-au intamplat pana in punctul acesta,multe lupte si sacrificii.
A doua zi dupa lupta urma sa aibe loc incoronarea.Capitala Akikanului:
YhdessäZeci de mii de demoni au venit din tot tinutul pentru a-si cunoaste noul lider.
Multi au venit plini de speranta,altii...cu frica in suflet,nestiind ce fel de lider vor avea.Armata regala s-a ocupat de protectia orasului iar cei din campul lui Kenzie au pregatit ceremonia.
Kenzie se afla in afara orasului, intr-un sat pustiu alaturi de membrii cheie ai campului sau.
Zyra,Diamond,Croft,Erika,Araya,Linda si Kai.
Kenzie este imbracata in alb ce ea a vrut sa simbolizeze pacea ce va urma.
Ghete negre cu alb,blugi albi si un maieu alb si o pelrina alba pe spatele careia cu rosu scria "pentru un viitor",iar din scris curgea artistic sange.
Acel rosu si sangele simboliza prietenii cazuti in speranta unui viitor.Kenzie e coplesita de emotii, Linda o imbratiseaza si spune:
-Kenzie! Ai reusit! Ai reusit!
Zyra zambeste si spune:
-Ragnar ar fi plans. Serios. Traiasca Regina!
Si apoi toti prietenii au scandat
"Traiasca Regina"Kenzie zambind a avut niste flashback-uri. Amintiri de mult apuse, chinurile prin care a trecut pana in punctul asta.
Bataliile. Prieteni ce s-au dus.
Prieteni ce au ajutat-o.
Prieteni ce au aparut recent,si prieteni vechi.Atunci Kenzie se ridica si spune:
-Hai sa schimbam lumea! Stiti ce e de facut,da?
Kai zambeste si spune:
-Intotdeauna,alteta.
Dar apoi Kenzie il ia pe Kai deoparte si spune:
-De ce ai renuntat la lupta? Aveai sanse de castig?
-Nu as fi putut. Eu luptam pentru tine. Tu luptai pentru NOI toti. Nu ar fi putut sa te infranga nimeni,si nu as fi vazut un rege mai potrivit.
Kenzie,meriti titlul.
Fa ce e de facut.Apoi Kai a sarutat-o pe Kenzie pe obraz.
Prietenii se aseaza in spatele lui Kenzie si aceasta ii teleporteaza la intrarea in capitala.
Yhdessä.Deschizand portile,Kenzie a fost primita cu ovatii.
Demonii aveau speranta dupa secole de chinuri.
Mergand pe bulevardul principal ce ducea spre palat,Kenzie a dat mana cu cetatenii.Nu conta statutul,rasa,puterea. Ea ii saluta pe toti.
Erika,Croft,Diamond. Au luat-o pe partea stanga.
Linda,Araya si Kai pe dreapta.
Zyra a mers langa Kenzie in fata.Aceasta ajunge la treptele palatului.
Acolo au fost puse amplificatoare magice,pentru ca vocea noii regine sa se auda peste tot,chiar si in alte regiuni au fost transmisiuni ale momentului.
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasySe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...