Un sistem bolnav.

22 6 0
                                    

Dupa discutii de cunoastere si planuri, Kai isi ia in primire mica camera si hainele oferite de familia Haven.

Stand in camera sa contempland la cele intamplate si ce va urma sa se intample deodata se aud batai la usa.
Kai se apropie de usa si o deschide, acolo era Lexi cu privirea ei tipica...rautacioasa.

Kai zambeste si spune:

-Ce este micule razboinic?

-Hai la masa.
Spuse Lexi luandu-si privirea de la el intr-o mainera de "wow ce replica buna,n-o mai spune."

Kai si Lexi intra in bucatarie unde Elenor tocmai terminase de pregatit o supa.
Lexi se aseaza la masa,dar Kai ramane blocat o clipa...un amalgam de sentimente il izbesc.

Macarea gatita si mirosul ei specific,mediul pasnic si zambetul linistitor al lui Elanor l-au aruncat intr-o mare de ganduri.

-Te asezi sau?
Spuse Lexi privindu-l serioasa ca deobicei.

-A,da. Scuze.
Spuse Kai bulversat.

Intr-un final Elenor pune pe masa bolurile de supa si inainte sa manance spune:

-Enzo,nu stiu daca obisnuiesti sau ai obisnuit vreodata. Dar noi spunem o mica rugaciune inainte de masa...daca doresti sa ni-te alaturi?

-Nu am facut asta niciodata..Dar ma alatur cu mare placere.

Apoi Elenor incepe rugaciunea.

"Pentru pace eterna si abundenta materiala,pentru suflete si lumea curata. Iti multumim zeita Armis.
Nu am uitat de tine, cum nici tu nu ne-ai uitat si mereu ne-ai indrumat."

Dupa rugaciune cei trei incep a manca in liniste,pana cand Lexi spune:

-Enzo, tu cine esti?

-Adica?! Spuse Kai ce s-a agitat putin in sinea sa,crezand ca poate Lexi si-a dat seama de ceva,dar ca intotdeauna a reusit sa mentina aparentele.

-Adica? Cine esti ca persoana? Ce iti place? Ce iti doresti? Care e scopul tau?
A intrebat Lexi curioasa de substratul sufletului lui Enzo.

Intrebarile astea din nou l-au pus in dificultate pe Kai...care a gandit.

"Nu stiu ce mi-se intampla. Dar....ah"

Si a raspuns:

-O persoana mediocra...imi place macarea doamnei Elenor. Imi doresc....liniste? Cred. Scop? Nu am...inca...nu stiu...

Elenor a zambit subtil,iar Lexi a cascat zicand:
-Ce raspuns...mediocru. Ha.

-Dar tu Lexi ?

-Eu? O persoana...cu obiective inalte! Imi place distractia dupa o zi productiva. Imi doresc...glorie! Scopul meu...e sa devin cel putin capitan de divizie sau sa lucrez alaturi de cei 5!
Spuse Lexi vizibil entuziasmata!

-Cei 5?
A spus Kai,realizand imediat greseala,dar prea tarziu.

-Nu-mi....spune ca nu stii de cei 5?!

-Ah....m-ai prins...

-Chiar esti o persoana mediocra...cei 5 sunt eroii ce vor elibera lumile de cei malefici! Cei 5 sunt: Paige DeAngelo, Silver Armada, Estella Cruyff, Helios Alexandre si Zachary Jules.

-Am o intrebare,de ce esti asa pasionata de armata?
Intreaba Kai curios.

-Armata? Este cel mai onorabil loc unde poti lucra. Pe langa faptul ca primesti sume imense de bani si glorie, faci lucrarea zeilor! Elimini demoni si bestii!
A spus Lexi entuziasmata.

"Nu-mi vine sa cred cat de indoctrinata e societatea asta...au mutilat orice tip de sens rational...auzi si tu...zei si lucrari divine...dar vad ca aflu chestii importante.."

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum