Sange Negru. Istoria lui Kenzie.

39 8 0
                                    

Dupa cateva ore bune, Kai insfarsit se trezeste. Linda fuge sa il ia in brate.

-Am tot rupt in mine,stii? Spuse Kai zambind.

Kenzie se ridica si ea de pe scaun si spune:

-Baiete. Esti nebun. Era sa mori stii?

-Da. Stiu. Multumesc.

-Nu-mi multumii, am fost nevoita sa fac ce am facut. Trebuia sa ma asigur ca 2 demoni sunt in finala.

Spuse Kenzie retinuta.

-De ce?

-Lupta finala, ii va indeplinii o dorinta castigatorului. Dar stii care e lupta finala?

-Cea cu Rizer..nu?

-Aia e incalzirea. Mai mult nu pot spune.

Cei trei pleaca din infirmerie si Kenzie ii teleporteaza in camera ei.

Acolo cei 3 se duc in bucatarie si se aseaza la masa, isi aprind cate o tigara.

Acolo fata lui Kenzie se schimba, din zambetul ironic mai mereu afisat devine foarte serioasa.

-Voi doi, ati intrat intr-un joc prea mare pentru intelegerea voasta. Tu esti o Kurotama ce habar n-are de puterile sale, iar tu? Esti demon dar in acelasi timp nu prea pari, nu ai orgoliul unui demon si habar n-ai de istoria lor.

Kai o intreaba:

-Si ce propui? Asta suntem.

-Acum trebuie sa il invingi pe Rizer, obligatoriu. Deja mi-am facut destule probleme pentru voi.

-Oricum asta e planul. Dar de ce ne-ai ajutat? Spuse Kai curios

-Faptul ca oarecum imi sunteti simpatici,dar am fost si nevoita, am nevoie ca un demon sa castige turneul si doar tu si Rizer ati ramas.

Dupa o pauza Kenzie spune:

-Crezi ca il poti bate?

-Da. Spuse Kai increzator.

Linda zambeste la fel de increzatoare.

Kenzie surprinsa spune:

-Ahh..esti inconstient..rau..

-Se poate si asa. Spuse Kai zambitor.

Apoi Linda a devenit serioasa brusc si intreaba.

-Am o curiozitate, Rizer a spus ceva...parca "Sange Infect"? Despre ce era vorba?

In acelasi moment Kai tresare si el..

-Da! Terror a spus si el ceva inainte sa moara "Sange negru blestemat sa fii!" ..ce inseamna asta?

Auzind astea Kenzie se schimba la fata si parca e derajnata de intrebare. Si spune

-Nu are nici o relevanta. Uitati de asta.

Deodata Kai spune

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum