A doua zi.
Capitala Regala a Akikanului.
Yhdessä
...A trecut si primul consiliu,in care multe s-au intamplat. Misiunile si functiile au fost imparitie.
In cadru o avem pe Linda ce tocmai a deschis cafeneaua,iar cetatenii veneau inca de la prima ora.
Linda se apropie de laptopul sau din spatele tejghelei penrtu a pune muzica,si a pornit playlistul ei preferat...prima melodie?
GHOST-SQUARE HAMMER-Diamond!! Adu-mi niste zahar,am ramas fara!!
A strigat Linda cu putere catre Diamond ce era ocupat cu niste planuri legate de misiunea sa.-Cum ai ramas fara,femeie?! Debia ai deschis!
A raspuns rapid Diamond.-Am uitat ieri sa aduc,ce e vre-o problema?! Sau te platesc sa stai! Fugi si adu zahar.
-Okkkaaay!!
Imediat dupa ce Diamond pleaca sa procure zahar,pe usa intra 3 fete elf.
-Oh Elaine,Zara,Corsica! Ce faceti? Gata de munca? Spuse Linda fericita sa le vada.
-Intotdeauna sefa! A raspuns Zara zambitoare.
Elaine,Zara si Corsica erau trei fete elf, ce au reusit sa scape din Tamashi datorita echipei de salvare a Arayei si Erikai. Araya le-a spus ca le-ar prinde bine sa iasa mai mult in lume si sa cunoasca oameni,asa ca ele au decis sa lucreze la cafeneaua Lindei din capitala.
-Hai,Diamond, hai! Deja incepe sa vina lumea!!!
A strigat Linda catre Diamond ce tocmai s-a intors cu o cutie plina de pachete de zahar...gafaind.Cadrul se muta asupra lui Kai si Victoria ce erau pe acoperisul unei cladiri foatrte inalte. Acolo Kai si-a aprins o tigara,iar medicul dim Victoria a iesit la iveala.
-Stii ca provoaca cancer,nu? Si esti om,adica te afecteaza.
Spuse Victoria putin in gluma,incercand sa-l tachineze dar totusi isi facea griji.-Putin imi pasa. Tocmai pentru ca nu sunt bune,de aia se si vand asa bine. Ne place sa fim impotriva curentului. Intelegi?
Spuse Kai privind cerul parand...plictisit? Sau trist? Greu de citit oricum.-Hai ma! Vorbe de duh la ora asta! Ce zici? Esti pregatit de misiune?
A incercat sa schimbe atmosfera Victoria.-Mereu sunt gata. O sa fie nasol,dar ma descurc. Ideea e ca habar n-am ce e acolo,cultura...limba..haine. E dificil sa ma infiltrez asa.
A spus Kai si apoi a oftat puternic.-Hmm...Prietenii tai au spus la consiliu parca ca au ucis un gardian?
Spuse Victoria intrigata.-Da? De ce?
-Daca puteti gasii ceva de-al sau,un os,sange,par,dinte orice.. as putea afla eu minimul cu tehnica mea.
A propus Victoria-O sa vorbesc cu Kenzie sa trimita pe cineva in Tamashi sa caute. Dar asta ramane pe maine,momentan suntem liberi.
Spuse Kai privind cerul pana cand deodata i-a venit o idee..mai putin crestina.-Victoria, te-ai distrat vreodata? A spus Kai zambind infricosator
-Ah,nu? De ce? De ce te uiti asa la mine?!!
A spus Victoria panicandu-se.-O sa vezi. Plec putin, pana una alta iti voi da o misiune...Aduna toata gasca in cafeneaua Lindei si inchide-o. Ne vedem in 2-3 ore. Am incredere ca o sa reusesti.
Spuse Kai ce a plecat in graba.-STAI BA! CE?! DE CE?....A plecat...cum dracu o sa ii conving eu pe astia..
A oftat puternic Victoria...Victoria coboara de pe acoperis si incepe operatiunea "Kai va vrea adunati,nu stiu de ce,nu e o capcana si nu vreau sa va disec..."
In mintea sa gandea:
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasySe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...