Familia Raymond. Si planuri.

36 6 0
                                    

Nicolas se aseaza pe scaun si incepe sa explice cine sunt Nita Si Kennedy...Raymond.

"Ei bine, cei mai influenti dar si cei mai ascunsi oameni din lumea subterana. OAMENI. Sunt oameni. Dar cu puteri teribile, au ucis demoni rang S+ cu usurinta. Se ocupa cu colectionarea de trofee si trafic de creaturi rare. Detin si Corporatia LogicTechno din lumea umana. Au legaturi cu armata, lumea demonilor si chiar si niste Capitani din Kenzen au trecut pe la ei pentrum...achizitii.

Ei sunt, familia ta de sange. "

Lui Kai si Linda le-a cazut fata, ambii sunt in stare de soc. Linda tremura de nervi gandind

"Ce naiba, familia lui..mi-a ucis familia mea? Si ma ajuta sa ma razbun!?"

Kai in momentul de fata e bulversat, are o familie? Si bogata? De ce l-au abandonat? Si in acelasi timp realizeaza ca razbunarea Lindei...devine mai complicata ca niciodata...Armata,Akikanul si Kenzenul sunt implicati cu cei doi...

-Mai vrei sa stii ceva? Spuse Nicolas curios.

-Da. Avand in vedere ca nu a fost costisitoare dorinta.. poti chema un saman sa faca o mica vraja?

-Hmm..as putea. Bine!

Nicolas contacteaza samanul oficial al turneului ce se ocupa de dorintele castigatorilor.

-Bine v-am gasit. Eu sunt Noblic.

-Noblic. Vreau sa faci o vraja.

-De asta exist. Cu asta ma ocup

Kai se apropie de el si ii spune ceva la ureche. Noblic da din cap si executa vraja.

-O zi buna va doresc.

Spuse Kai ridicandu-se si luand-o pe Linda cu el.

Linda il intreaba..

-Ce vraja a facut?

-Stii ce te-am invatat in timpul antrenamentului? Sa fii grijulie si sa nu lasi urme?

-Da..si?

-Am sters memoria lui Nicolas si chiar si pe a lui Noblic.

-Acum suntem acoperiti. Dar problema cea mare o sa fie cum ii prindem pe cei doi. Nita si Ken..ha..
Spuse Linda demoralizata.

-Ne descurcam noi. Spuse Kai batand-o pe Linda pe umae.

Cei doi ies din camera si la iesirea din stadion ii asteapta Kenzie ce spune:

-Deci? Cine si ce?

-Mami si tati i-au omorat pe mamq si tatal Lindei cica.

Spuse Kai intr-o seriozitate combinata cu un umor ciudat.

Kenzie rade crezand ca e o gluma,dar era adevarul...adevarat.

In acel moment Linda si Kai i-au explicat situatia lui Kenzie ce ramane masca deoarece ea a auzit de cei doi, si spune:

-Nu e de gluma,oamenii aia au un arsenal gigantic la dispozitia lor. Si arme si personal. Si cica ar fi puternici si ei.

-Mda. Si ce facem acum? Spuse Linda ganditoare.

-Am un plan, si e posibil sa fie singurul functional.

A spus Kenzie gandind si tot gandind.

-Care e ala?

Cuvinte spuse cu greu de Kai,deoarece el nu avea nici cea mai mica idee. Prefacandu-se ca ar avea sanse de reusita..doar de dragul Li.dei.

-Deci. Ne luam o "vacanta". Ne relaxam, discutam si planificam.
Meciul pentru a decide Regele Demon e cam in 2 luni. Pana atunci ne intarim psihic,fizic si spiritual.
Unul din noi TREBUIE sa castige. Asa o sa avem la dispozitia noastra armata,arsenal si punctul cel mai important financiar al lumii interlope.

Demonii controleaza aproape toata lumea interlopa umana din umbra.
Trebuie sa ii punem in lesa pe sefi, si angajatii o sa ne faca toate poftele.

Putem sa le taiem veniturile groase ale celor 2,si or sa vina personal sa vada situatia. Si atunci BAM. MORTI.

Cum suna?

Kai gandeste in amanunt planul conceput de Kenzie si pe cat se gandea mai mult cu atat suna mai bine.

Dar Linda intervine..

-Nu mai vreau sa iti risti viata pentru mine Kai...lasa-ma sa ma duc singura!

In acel moment Kai ii da o palma sanatoasa Lindei si spune:

-Inaine ca feministele sa ma crucifice,vreau sa spun ca am un motiv intemeiat.
EU AM VRUT sa te ajut, nu tu mi-ai cerut. Si nu las niciodata treburile pe jumatate facute.

Ai incredere in noi. Acum suntem mai puternici ca niciodata.

EU,TU si KENZIE.

Noi.

Linda incepe sa zambeasca si da din cap. Apoi spune cu un zambet malefic:

-O sa te dau pe mana politiei, pentru violenta domestica!

In acel moment cei 3 incep sa rada si sa plece la drum.

Au plecat de pe insula,au ajuns in port. Si Kenzie intreaba:

-Acum? Unde ne luam vacanta?

-Hmm, nu am avut niciodata o vacanta.

Spuse Kai oarecum rusinat.

-STIU EU! Intervine Linda

-Unde?

-Intai mergem in Zona Antica, din Egikat, sunt multe ruine, constructii antice, si MARE! APA! SOARE! Si in ultimul timp turisti nu s-ai mai dus acolo,deci am fi singuri.

-Suna bine. Hai.

Si asa cei trei ucigasi - sinucigasi au plecat in vacanta.

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum