Kai se gandeste oare ce a putut sa o sperie pe Kenzie in asa fel incat sa isi ridice garda. Linda se simte coplesita de presiunea ce se indreapta spre ei, dar Kenzie se intoarce spre ea simtindu-i frica si o bate pe umar si spune:
-Stai linistita, rezolvam cumva.
Deabia termina fraza ca deodata este izbita de ceva aproape imposibil de vazut si este aruncata vreo 100 de metrii trecand prin banci,copaci,garduri.
Atunci apare Elivore si inca un demon misterios.
Cel ce a lovit-o era cel necunoscut.
Acesta spune:
-Numele meu e Serak. Copilasii sa plece de aici,altfel veti avea probleme.
Kenzie se teleporteaza in fata lui Serak si spune:
-Asa, si ce vrei? Nu mai ai rabdare? Te pot rezolva rapid batrane.
Kenzie isi arunca privirea asupra Lindei ce era din cale afara de speriata si o teleporteaza in celalalt capat al insulei. Dar pe Kai il lasa sa ramana deoarece si-a pastrat calmul.
Serak spune:
-De ce incalci regulile? Ti-a fost specificat direct "FARA LUPTE". Vrei sa amanam din nou...?
-Da,dar spune-i asta si lui Elivore ce isi trimite asasini dupa Phantom doar pentru ca l-a refuzat.
Elivore se enerveaza si cand sa o atace pe Kenzie Kai apare in spatele sau punandu-i sabia la gat si spune:
-Fa-o,daca ai c**e!
-Elivore. CALMEAZA-TE. NU vreau sa mai amanam. Respectati regulile, ne vom regla toti conturile cum trebuie. Dar pana atunci,daca mai indrazneste sa ridice vreunul un deget, VA EXECUT pe loc.
Spuse Serak cu un ton impunator ce a inspirat frica pana si lui Elivore.
Kai lasa sabia jos si deodata Serak ii pune mana pe umar, Kai nu se fereste,avand incredere in dorinta lui Serak de a evita luptele.
Serak spuse:
-Uita-ti aici, copilul asta s-a prins de idee...Stii ceva? Chiar imi doresc ca tu sa castigi turneul asta, desii..sanse nu prea ai. Esti interesant.
Apoi Serak a disparut. Elivore strange din dinti si pleaca si el.
Kai rasufla usurat si apoi o priveste pe Kenzie cu indoiala fata de pozitia ei in turneu si o intreaba:-Ce a fost asta?! Cine sunt astia? Care e faza?! Ce nu vrea sa amane? Ce a fost amanat?
-Nu iti pot spune. Sunt anumite reguli ce ma impiedica sa fac asta. O sa aflii...daca supravietuiesti.
Intr-un fina Linda se intoarce si fruioasa se indreapta catre Kenzie si o intreaba cu un ton iritat
-DE CE M-AI TELEPORTAT ?
-Daca spuneai ceva gresit se declansa un razboi in toata regula aici. Te-am vazut speriata si din ce am observat te lasi ghidata de emotii prea mult.
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasíaSe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...