Kai plecand din padure ametit, simte o chemare ciudata.
Kral mergea alaturi de el si i-a spus telepatic:
-Pot sa mananc? O sa avem nevoie de putere daca mergem...acolo.
-Ce sa mananci Kral?
-Tu alegi, energia ta sau demoni. Simt cativa prin jur.
-Kral, du-te inapoi in padure si mananca. Dar doar pe cei agresiv si ce nu sunt de-ai nostri! Dupa aceea intoarce-te in cuib, te chem eu.
-Asa facem.
Si Kral a luat-o la fuga inapoi in padure, unde a atacat instant primul demon din cale.
Mergand orbeste dupa instinct Kai se bate cu gandurile:
"Ce nu fac bine? Linda a devenit ..rece si ignoranta. Kenzie, a ales singura sa mearga pe alta cale decat cu mine.
De ce raman singur mereu? E vina mea,sunt sigur.Oare pot ajuta in continuare,sau sunt doar o povara? Linda isi va debloca puterile si eventual o sa fie mult mai puternica ca mine. Kenzie? Kenzie e mai puternica decat mine,oricat as mentine aparentele ca am fi egali,e demon..totusi.
Si sa nu uit,ambele practic vor traii milenii dupa ce eu voi murii...la fel si persoana aceea...ce mi-a dat speranta si a luat-o cu ea."Mergand si tot mergand Kai trece printr-un sat unde e abordat de doi demoni tineri
-Prietene,nu esti de aici? Stii unde te indrepti?
-Da. Nu sunt de aici. Oarecum stiu.
Raspunse Kai sceptic da intotdeauna.-Ai grija, dupa satul nostru urmeaza granita.
Spuse Al doilea demon
-Ce granita?-Granita! Acolo sunt bestiile! Nu mai sunt demoni cu constiinta,sunt doar bestii. Daca nu esti la nivel S+ cel putin o sa mori.
-A,da. Ma descurc. Multumesc pentru avertisment.
Kai isi continua drumul.Dar apoi indoiala iar apare in mintea sa..
"Nivel S+...eu in forma asta sunt A+ maxim...doar daca folosesc dragonul pot ajunge S+...si asta o pot face doar odata..
Oare ar fi mai bine sa mor?
Nu ar stii nimeni, Linda e deja independenta. Kenzie va devenii regina.
Iar sora mea, va continua sa traiasca ca pana acum."Dar dupa o secunda ura si furia ii inunda sufletul lui Kai.
"NU! Inca am un motiv sa traiesc. O sa il omor pe Michael Strauss! Dupa asta o sa ma pot gandii linistit la moarte.
Dar trebuie sa il omor. Si trebuie sa imi omor parintii.
3 Persoane de ucis, si apoi ma pot duce!"Si asa Kai si-a continuat drumul.
A ajuns la "granita"
Acolo...pustiu. nimic.
Dar face inca un pas si lumea din jurul lui se schimba! Cerul se innegreste si urlete se aud.
Isi scoate rapid sabia, si in fata lui apare un dulau de 2 metrii, cu coltii imensi si gheare ascutite.
Atunci Kai il cheama pe Kral, ce a crescut..mult!
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasySe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...