-Acum ca Kai,Araya si Zyra au plecat spre Tamashi si apoi Kenze..E timpul ca si noi sa ne facem si noi mutarea.
Spuse Victoria gandind atenta posibilitatile.-Am incredere in voi doua. Linda te rog in calitate de prietena,nu incepe lupte! Mergi si spionezi,esti atenta si o ajuti pe Victoria..si oricat se sumbru ar fi ceea ce face acolo...strange din dinti si treci peste. Ok? Spuse Kenzie serioasa.
-Atata timp cat asta imi garanteaza ca ii voi putea ucide pe aia doi...sunt deacord. Spuse Linda zambind putin malefic.
-Deci..povestea ce o vom vinde e asa:
"Am intampinat probleme incercand sa aflu cine e regele demon,am fost atacata aproape ucisa..(si asta o spun deoarece eventual a observat ca dispozitivul a disparut...)dar fetita aceasta demon ce uraste sistemul m-a salvat si m-am decis sa o rasplatesc oferindu-i un loc de lucru si dezvoltare. Am aflat cine e regele demon, este un demon numit Kenzie,ce are la dispozitie o armata mare. Conduce tiranic,nimeni nu-i incalca regulile. Abilitatile ei fiind apa si vantul. Dar are puterea de a-si boost-a capacitatile fizice enorm. Garda regala e S+,iar armata medie A. "
Spuse Victoria
-Niste adevaruri si niste minciuni ca sa para plauzibil. Imi place. E perfect.
Mai aveti nevoie de ceva inainte sa plecati? Spuse Kenzie zambind.-Nu,suntem okay. Raspunde Victoria ce isi facea curaj in mintea sa,stiind ca risca mult.
-Deci,suntem gata de plecare Victoria? Ar mai trebuii sa stiu ceva inainte sa intram in gura lupului? A intrebat Linda ce era emotionata si speriata de ceea ce putea urma
-Da,trebuie sa pari umila. Adica nu o posibila problema,nu vorbesti neintrebata si ramai calma si defensiva daca esti intrebata ceva. In rest ma ocup eu de restul. Okay? A zambit Victoria incercand sa o calmeze pe Linda.
Dupa aceea cele trei s-au ridicat si s-au imbratisat si Kenzie a spus:
-Va doresc mult succes. Si va multumesc ca sunteti alaturi de mine. Nu o sa va uit faptele si va voi rasplatii candva.
-E si interestul nostru. Deci ne ajutam reciproc sa ne indeplinim obiectivele. A spus Victoria uitandu-se la Linda ce parea entuziasmata sa dea ochii cu inamicii ei.
Si asa Victoria si Linda au fost teleportate de Kenzie in lumea oamenilor. In orasul Green Bay. Acolo Victoria isi socate telefonul si suna pe cineva..
-Sunt pe bulevardul Angels langa cofetaria Bambi. Am nevoie de transport....5minute? Okay. Haide.
Apoi Linda intreaba:
-Cu cine vorbeai??
-A,cu un majordom. Sa aduca o masina,n-am chef sa merg pana acolo.
Linda isi aprinde o tigara si asteapta sa soseasca masina,Victoria deodata zambeste si incepe sa rada spunand:
-Ai deprins si tu obiceiul lui Kai? Vad ca e o influenta cam negativa.
-Sincer,nu fumez de fel. Dar in situatia asta chiar am nevoie.
N-au apucat sa mai schimbe doua vorbe ca din spatele lor se auzea un claxon.
Era majordomul cu o limuzina-Traiesti pe picior mare, este? Spuse Linda ironica.
-Hai sa lasam glumele si sa mergem. Avem o zi lunga in fata noastra. Spuse Victoria urcand in limuzina si apoi urmata de Linda.
Majordomul da jos geamul separator si intreaba:
-Buna ziua,maestra Victoria. Cine este domnita?
-Salut Ralf,ea e Linda. O prietena importanta ce pot spune ca mi-a salvat viata. A spus Victoria
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasySe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...