Declaratie Oficiala: Vizita Diplomatica!

12 1 0
                                    

Kai si Lexi, ajung înapoi în capitala Kenzen. Acolo cei doi merg grăbiți către centrul militar pentru a raporta și a da scrisoarea.
Acolo se întâlnesc cu Helios, ce spune:

-Sunteți teferi? Oh,ma bucur. Ce s-a întâmplat cum e acolo?

-E...ciudat,s-au modernizat oarecum. Pare un loc pașnic. Spuse Lexi.

-Pașnic? Nu va lăsați prostiți de aparente. Sunt demoni! Spuse Helios.

Apoi acestia i-au spus despre scrisoare și intalnirea cu regina. Bineînțeles,puțin distorsionata povestea pentru a nu se da de gol. Helios ii privește din cap pana în picioare și nu-i vine sa creadă.

"Recruții de sacrificiu chiar au reușit sa ajungă pana acolo? Se pare ca avem niște soldați foarte capabili pe mâinile noastre"

Acesta le spune sa il urmeze spre biroul lui Paige, unde se afla și Silver.
Unde Paige arunca o privire ascuțită către cei doi. Lexi simte ca cedează sub presiunea lui Paige care exprima clar sete de sânge.
În schimb Kai, obișnuit cu astfel de interacțiuni era de neclintit.
Silver o ciupește pe ascuns pe Paige, pentru a o atenționa.

"Nu e cazul de asa ceva"

Și Silver rânjit. Paige si-a amintit ca ucenica sa e creativa.
Lexi le înmânează scrisoarea "Reginei Demonilor"

Și sunt trimiși la sediul lor.
Paige deschide scrisoarea, și o citește.
Din nou își iese din sărite citind declarațiile lui Kenzie,care e de neclintit.
Pacifista,dar totuși gata de lupta.
Silver zâmbește și spune.

-Presupun ca în scrisoare e ceva de genu "vrem pace, ne dezvoltam în liniște dar nu plecam capul!"nu ?

-Perspicace ca întotdeauna,Silver. Deci cum gestionam situația?
Spuse Paige.

-Ei bine, scrisoarea a fost citita doar de noi nu? Opinia publica și asa nu este greu de influențat având în vedere ca nimeni nu suporta demonii. Punem in aplicare "false flag-ul" si ne distram puțin.
A răspuns Silver nerăbdătoare.

-Și fix asa vom face.

În acel timp Kai si Lexi erau primiți înapoi în rândul soldaților Kenzen, bineînțeles de data asta ca fiind oarecum "eroi" Și "veterani" având în vedere ca au fost în locul considerat de majoritatea gardienilor un coșmar.

Paige și Silver au pornit o transmise în direct, fără aprobarea consiliului în care citeau și arătau scrisoarea Regatului Akikan semnata de Kenzie asa zisa Regina a Demonilor.

-Dragi cetățeani. De milenii am avut ura îndreptată către demoni și ei către noi. Eu Generala Paige D'Angelo declar ca a venit momentul pentru...pace.

Și o scena desprinsă parca din desene animate se desfășura în tot Kenzen-ul. Toată lumea era bulversata.
Pace? Cu demonii? De neconceput.
Doctrina întregii civilizații era total opusul, cetățenii erau indignați de cele auzite...dar totuși cuvintele erau ale celei mai emblematice persoane din Kenzen, Paige D'Angelo.

Aceasta a continuat....

-Sunt dispusa sa merg împreună cu Cap. Silver Armada în lumea Demonilor, proclamatan ca fiind regat pentru a cunoaște presupusa regina.
Împreună cu o echipa diplomatica și una de forte speciale vom încerca negocierea și stabilizarea conflictului odată pentru totdeauna.

În tot acest timp consiliul era în haos total, Paige si Silver au încălcat protocolul, misiunea nu trebuia anunțată asa devreme și cu atât mai puțin înainte de pregătirile logistice.
Cei drept a fost anunțat faptul ca va urma o operațiune speciala în Akikan dar faptul ca Paige a declarat operațiunea submina autoritatea consiliului în fata tuturor cetățenilor,practic se declara lidera națiunii împreună cu Silver.

Membrii consiliului au încercat ca oprească transmisiunea forțat, dar fix înainte ca unul din ei sa apese butonul de oprire urgenta a tuturor transmisiilor.
O mana puternica îl prinde de umăr și îl arunca în spate...
Era Mikel Hauss, al doilea cel mai puternic personaj din istoria Kenzen care zâmbește și spune:

-Hai sa nu se pripim. Ce a fost spus, a fost spus. Și indiferent ca va convine sau nu, puteți face ceva în privința asta?

-Netrebnicule! Spuse un bătrân consilier pe nume Sandler.

-Nu e normal! Subminati consiliul! Rolul nostru e sa ghidam cetățenii împreună, nu sa instauram dictatura! Ceea ce DeAngelo și Armada fac e doar un început dictatorial!
Răsună vocea Estellei Pierce în sala.

Și apoi continua

-De la o fapta minora de genu și la a manipula masele către un sistem personal autoritar e doar un pas! Mai ales având în vedere reputația celor doua !

-Exact. Reputație, care e fost clădita prin putere...Cine sunt cele mai puternice persoane din istorie Estella?

Rade Mikel. Știind clar răspunsul.
Silver,Paige si Mikel. Era top 3 la puterea aurei în Kenzen. Cu o diferență zdrobitoare fata de locul 4 care deja se schimbase de ceva timp, da nimeni nu a acordat suficienta atenție...din fericire pentru misiunea lui Kai.

În acel moment liniște s-a lăsat în sala și au realizat ca nu mai dețineau controlul.
Paige, Silver și Mikel au format o alianță secreta și au acaparat puterea de decizie în Kenzen.

Kai în tot acest timp a privit transmisiunea și a realizat ca trebuie sa facă ceva. Fie sa saboteze misiunea și sa le elimine pe Paige si Silver înainte sa iasă din Kenzen sa para totul un incident național fără implicarea Akikanului. Fie sa se integreze în corpul diplomatic pentru a fi lângă cele doua pe parcursul vizitei pentru a le oprii din orice schema au pregătit.
Dar în ultima întâlnire cu cele doua a realizat ca asasinarea are șanse de 95% de a eșua.

Lexi cu sentimente mixte a privit către prietenul ei spion. Și a întrebat...

-Ce ai de gând..? Hai sa ramai aici! Ești în siguranță,ești om nu demon! Și deja ai documente și nimeni nu te-ar banuii vreodata!

-Lexi, țin la tine ca la sora mea. Dar nu pot sa-mi abandonez prietenii și sa-i las sa fie măcelăriți de generalii ăștia maniaci. Trebuie sa fac parte din grupul diplomatic neapărat...
A spus Kai îngrijorați.

Lexi s-a fofilat și a oftat. Apoi a spus;

-Te voi ajuta. Dar dupa trebuie sa ne despartim. Nu pot sa-mi pun în pericol mama, e ultima mea favoare sa știi!

Kai a zâmbit...iar apoi i-a mulțumit lui Lexi,promițând ca se va revanșa.

A doua zi Lexi a mers la consiliu unde a cautat-o pe Estella Pierce, cea mai influenta persoana din Kenzen...cel puțin pana în acel moment.
Cu greu și cu multe rastalmaciri ale legilor și drepturilor cetățenilor și cu niște...atenții financiare a reușit sa obțină intalnirea.

"I-am promis mamei ca prima solda o sa i-o trimit ei...off. Sper sa merite,Kai!"

Estella a întrat în încăpere într-un stil agresiv și fără chef de discuții vizibil sictirită.

-Da soldat. Cu ce te ajut? Am înțeles ca ai rămas gravida cu un nobil și acesta nu răspunde chemării in instanta ignorand responsabilitatea?

Lexi s-a blocat...

-Gravida? Nobil?

-Asa mi-a zis secretarul! Ce ? E o minciuna!?
A răbufnit Estella.

"Ah...secretar tâmpit. A folosit cea mai evidenta și rapida scuza pentru o întâlnire..."

Lexi se ridica și se apropie de Estella și cu încredere spune.

-Am folosit diverse metode pentru întâlnire. Motivul este altul. Sper ca ma veți ierta de data asta...dar e de interes...național se poate spune.

Estella a devenit curioasa dar totuși reticienta. Și a dat din mâini semnalând ca Lexi sa spună odată ce are de spus..

Lexi se apropie mai mult și încet ii șoptește Estellei...

-Stiu cum poți sa îți recapeți influența și sa îți pui fosta colega de clasa la locul ei..

Estella face ochii mari și zâmbește gândindu-se
"Ah Silver, se pare ca nu toți îți sunt loiali ție"

-Te ascult..draga.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 04 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum