Kenzie si Kai se privesc unul pe celalalt speriati. Cei doi impart o legatura foarte incurcata.
Dragonul Rosu si Dragonul Negru.Linda spune:
-Ce e asta?!! Ai si tu o bestie?! ROSIE?
Kenzie speriata spune:
-Legenda...e adevarata...
-Ce legenda?! Ce e bestia asta!? De ce ai si tu?! Spuse Kai..speriat total.
-Legenda..legenda demonilor..
Doi dragoni cel rosu si negru au invins Kenzen-ul si Sukurappu...manuiti de Regina Demon Anoxis..acum 5000 de ani.
Credeam ca e exagerat,deoarece nu se stia nimic de dragonul negru.Si nici despre cel rosu nu sunt informatii. Doar regele poate sa le acceseze.
Linda spune si ea -Doamne.....ce intamplare.
Kai calmandu-se spune:
-Acum. Ce suntem!? Inamici? Sau camarazi?
-Camarazi..sper..dar.. imi vei sta in cale...
-Cum adica?!
-Nu-i nimic. Sunt doar surprinsa de ce se intampla si vorbesc aiurea... Stii sa-i folosesti puterea? Spuse Kenzie cu vocea tremuranda.
-Ah,oarecum. Nu prea bine inca. Dar...na...nici nu stiu daca e posibil.
-E posibil, esti demon aproape rang S, deci ai rezista la presiune. Vrei sa te invat?Vreau sa-l bati pe Rizer,dar..sa imi faci o favoare mai tarziu.
-Aaaahh...cum sa-ti spun eu..
Linda priveste bulversata de conversatia celor doi, si intervine brusc si spune:
-Oh frate,nu mai merge cu vrajeala. E OM!
Kenzie mai ceva ca lesina si spune:
-Ce esti ma?!
-Da. Deci?
-Ne-am dat dracu. Si eu si voi! A spus Kenzie speriata si ingrijorata.
Si continua
-TREBUIA SA FIE 2 DEMONI IN FINALA!!! ASTA A FOST TREABA MEA!
Si culmea! Il ajut fix pe ala de nu e!
AVEM PROBLEME GRAVE DACA SE AFLA. Nu doar eu ci si voi veti fi morti!-De ce trebuie demoni? spuse Linda nefiresc de calma.
Kai se aseaza pe scaun si isi mai aprinde o tigara.
Kenzie isi pune mainile in cap si spune:
-Ba! Esti om! Esti rasa inferioara! Cum de ai dragonul? Doamne,bai..nu stiu ce sa fac...Credeam ca vom fi prieteni, dar....om?! Sigur nu esti hibrid macar?! Te rog spune-mi ca esti hibrid cel putin..
Kai o priveste cu ochi reci dar cu zambetul cald pe Kenzie si spune:
-Te comporti exact ca demonii ce i au pus pe cei cu sange negru in sclavie si apoi i-au executat.. Nu ti-se pare ca esti...ipocrita?
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasiSe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...