Instincte primare

64 11 0
                                    

O noua zi,o noua poveste. Cei doi se trezesc,isi beau cafeaua si au mici discutii. Soarele stralucitor umple cabana de energie, sunetul pasarelelor ii revigoreaza si sunt gata sa inceapa ziua in forta.

Linda intreaba foarte energic

-"Care-i planul pe azi? Ma inveti tehnici? Imi explici cum ai facut ce ai facut ieri?"

-"Nu acum. Azi faci antrenament de rezistenta. Vei urca si coborî muntele asta toata ziua.
Cu pauze scurte de 5-10 minute.
De la ora 12 iti voi pune niste haine ce contin greutati. La 16 crestem greutatea.
La 18 ne oprim. Deci baga mare. " spuse Kai afisand un zambet taios si diabolic

-"Tu incerci sa reusesti sa ma omori? Serios, e barbar!"

-"Antrenamentul asta e o nimica toata pe langa ce am facut eu,asa ca nu te plange. Trebuie sa iti impingi limitele."


Dupa cele auzite Linda se ambitioneaza si incepe antrenamentul. Kai se intoarce la cabana.
Trece timpul.

Relativ usor a urcat si coborat muntele de 3 ori. Apoi Kai o priveste si ii spune:

     -"Stii ca e ora 12 deja? Trebuia sa il urci si sa il cobori de vreo 10 ori,doar de 3 ori nici nu se califica ca incalzire. Acum poftim greutatile si daca pana la 16 nu faci cel putin 15 dormi in padure. " spuse Kai cu un zambet diabolic.

-"Iti place sa torturezi oamenii ca hobby?"

-"Da,dar nu ca hobby. Lucrez full-time la asta. Hai,hai ca trece timpul."

Linda a inceput din nou sa urce si sa coboare muntele. Dar de data aceasta cu greutati si la un tempo mult mai ridicat.

In final reuseste sa atinga obiectivul de 15. Dar era total extenuata.

-"Bun. Crestem din nou greutatile."

-"Nu mai pot. E prea mult. Simt ca ma sufoc."

-"N-ai incotro. Vrei sa devii puternica? Trebuie sa faci sacrificii" spuse Kai cu un ton serios dar totusi compatimitor.

Apoi Linda a dat din cap si a continuat. Greutatile  erau ingrozitoare. Primele aveau 25 kilograme, iar acestea 60. Deabia reusea sa faca un pas fara sa se clatine. Vazand asta Kai ii spune:

-"Incearca sa iti concentrezi niste aura in picioare. Calmeaza-te si gaseste-ti motivul. Stiu ca poti"

Apoi fara sa zica nimic, Linda a incercat si a reusit. Dar neputand sa controleze cantitatea de aura concentrata spargea pamantul sub picioare si devenea imposibil sa inainteze.

-"Schimba-ti motivul. Cauta ceva mai pasnic,mai energic. Ceva sa te ajute sa te misti cat mai usor."

Din nou, fara sa zica nimic. Linda a incercat si a reusit. De data asta cum trebuie. A reusit.  Kai pleaca la cabana.

Au trecut si celealte 2 ore. A facut in total 20 de urcari si coborari ale muntelui.

Total extenuata, imediat dupa ce si-a dat jos greutatile a lesinat.
Kai o prinde o ia in brate si o duce la cabana.
In tot timpul asta gandindu-se

"Asa,cu cat mai obosita cu atat mai bine. Trebuie sa iti eliminii cat mai mult din energie pana o sa intervin eu.

Kai o lasa pe canapea. Apoi se apuca de gatit.
Deodata simtind mirosul mancarii Linda se ridica buimaca si striga:

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum