Inceputul

123 16 1
                                    

Este o zi linistita, soarele straluceste stingher pe cer. Se mai aude cate un cantec de pasare inabusit in zgomotul orasului.
Kai doarme linistit..cand deodata camera in care se afla pur si simplu explodeaza cu melodia "Riot" de la Three Days Grace.
Sare ca ars din pat si o vede pe Linda razand aceasta spune:

-"Neata,lenesule. E timpul sa iti castigi existenta!"

Kai o priveste socat si spune
-"Daca mi-ai fi cerut sa ucid pe cineva as fi fost mai energic, dar sa servesc cafea? Si serios vorbind, de ce nu m-ai lasat sa plec? Poate sunt periculos? Esti inconstienta?" Spuse el oarecum ingrijorat dar totusi sarcastic.

Linda il priveste lung si ii raspunde:

-"Stai linistit,nu esti singurul periculos cu secrete" zambi ea foarte provocator.

Kaizen ofteaza spunand
-"Okaay pericol public. Hai sa facem cafea. Apropo ai gusturi bune la muzica. Parca incepi sa te incadrezi in categoria de persoane ce nu le urasc..prea mult"

Linistea cuprinde incaperea vreo 20 de secunde apoi amandoi au bufnit in ras exact ca 2 elevi de scoala generala foarte plictisiti ce au auzit o gluma bunicica

Se pregatesc amandoi sa coboare din apartament sa deschida cafeneaua, pana cand Linda il ia pe Kai si ii spune pe un ton serios:

-"REGULA 1: Zambesti,orice ar fi. De complezenta macar.
REGULA 2: ESTI ATENT.
REGULA 3: EU SUNT SEFA. FACI CE SPUN EU.
REGULA 4: NU UITI REGULA 3.
Si nu uita cafeneaua Bloom are o reteta specifica de preparare a cafelei, asa ca nu faci nimic de capul tau. Azi inveti,maine incerci."

Kai ii raspunde:

-"Am o intrebare..Esti singura? Adica si acasa si la cafenea esti singura? De ce??"

Linda: -"Pentru ca nu imi plac intrebarile fara rost de la oameni ce de abia ii cunosc."

Merg amandoi deschid cafeneaua, pornesc muzica,pregatesc ustensilele si asteapta.
Nu dureaza mult si incep sa vina si clientii.
Toti zambitori si foarte degajati, cafeneaua Bloom fiind locul lor preferat de a se relaxa si a socializa.

Kai pregateste canile, priveste felul de lucru al Lindei si ramane uimit..gandindu-se:
"Cu cata gratie si atentie se poate misca, fiecare ingredient pus la milimetru la perfectiune,inteleg de ce vin oamenii aici. Se misca si repede."

Cand deodata Linda spune:
-"Acum domnul misterios, special si perfect, sa te vad, fa-mi o cafea!"

KAI: -"Ce? Nu esti client,si ai spus ca maine incerc"
Linda: -"Asa am spus ca sunt si Seful aici. Asa ca fa-mi o cafea."

Kai raspunde cu un oftat si un da sec.

Incepe el sa adune ustensilele cafeaua macinata, si toate aromele. Si parca posedat, face exact aceleasi miscari, aceleasi alegeri pe care Linda le facuse anterior. Linda il priveste socata, se misca perfect cu precizie de ceas,si este poate mai exact decat ea, ceea ce e surprinzator de-a binelea.

Kai termina de preparat cafeaua, si i-o serveste Lindei spunand ironic:
-"Poftim stapana,o cafea de la un simplu muritor"

Linda pregatita sa il critice ramane blocata, e perfecta,absolut perfecta. Fiecare aroma,cantitatea, modelul, totul este perfect. Mai perfect si decat ar fi facut-o ea.

Il intreaba oarecum revoltata:

-"Explica acum, cum?? Doar odata ai vazut cum se face? Ce inseamna asta?"

Si el ii raspunde:
-"Un adevarat maestru nu-si dezvaluie secretele"

Zambesc amandoi si ziua continua. Unii clienti vin altii pleaca. Cei doi straini incep sa se apropie, foarte ciudat, amandoi avand caractere reci cumva se atrag si se inteleg de minune.
Prin micile lor ironii,glume seci parca sunt alte persoane.

Linda incepe sa-l observe din ce in ce mai mult pe Kai, ii observa tatuajele intersante de pe brate si gat,colorate si cu design in stil Japonez. Unul iesind in evidenta un dragon ce este rasucit de la cot pe antebratul sau si cu capul pe mana. Negru si simplu.
Apoi ii urmareste ochii caprui din spatele ochelarilor negri de soare fara de care nu sta.
Obsevand o sclipire dubioasa in ochiul sau stang.

Crezand ca e doar paranoica si este reflectia luminii ignora asta.

Se gandeste: -"Oare cum pot sa il fac sa imi spuna ce s-a intamplat? Chiar nu stiu, e prea inchis in el. Secretos. Poate nu era gluma faza cu agentul secret?? Pff, m-am tampit de tot, normal ca era gluma."

 Se termina ziua de lucru, si aveau sa urmeze inca 7 tot asa pana intr-o anumita zi, in care totul avea sa ia o directie total diferita. 

ZIUA DECESULUI

E dimineata, Kai deja s-a obisnuit cu rutina. Trezindu-se devreme sa deschida cafeneaua dar, Linda nu era la bucatarie cum era de obicei,el crezand ca poate o data in viata a dormit mai mult s-a gandit sa ii faca o farsa la fel cum si ea i-a facut in prima lui zi. 

Dar cand a intrat in camera ei, ea nu era acolo.Cumparaturi a facut cu o zi inainte,prieteni nu avea,familie? Kai nu stia despre ea.. Atunci o senzatie de panica s-a instalat asupra sa, crezand ca poate s-a intamplat ceva, poate a fost luata ostatica, el fiind obisnuit ca cei dragi sa fie tintele usoare. Asa ca a inceput sa o caute. 

CAFENEAUA BLOOM

 Era inchisa!?  Kai a incercat sa se calmeze, si folosindu-si vederea foarte buna a incercat sa caute indicii sa o poata gasi cumva. Si o zareste pe o doamna ce venea zilnic la cafenea, o prinde din urma si o intreaba, daca are idee de ce e inchisa cafeneaua azi?

Doamna ii raspunde inlacrimata....

                -"Au murit...." 

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum