Kenzie si Zyra. Revolutia incepe!

27 5 0
                                    

Kenzie si Zyra isi acopera fetele, se echipeaza si pleaca spre satele ravasite de razboi si foame.

Primul sat. Nekoroko

Kenzie si Zyra intra in satul Nekoroko, unde vad fetele demonilor ce au vazut moartea celor dragi in fata ochilor. Batrani ce si-au vazut nepotii spintecati, parinti ce au ramas fara copii, copii ce au ramas fara parinti....

Kenzie mai ceva ca incepe sa planga,dar reuseste sa isi tina sentimentele sub control.

Zyra incepe sa intrebe satenii

-Ce s-a intamplat? Cum a ajuns satul asta in halul asta....?

O femeie cam la 30 de ani plangand spune:

-Clanul Renijo! Voiau sa isi ia cotele lunare! Nu am avut de unde sa le dam 30 de tone de grau! E exagerat, au ucis copii! Copiii mei ! Sotul meu!

Apoi un batran spune tare:

-Moartr clanului Renijo! Mi-au ucis nepotul! Asa cum sunt de batran dupa 2 mii de ani, ii voi vana si ii voi face sa plateasca..

Kenzie priveste suferinta oamenilor si nu poate ramane indiferenta. Ii ordona lui Zyra sa adune cat mai multi oameni in centrul orasului unde era si ghilotina pe care Clanlui Renijo a folosit-o sa-i ucida pe cei nesupusi.

S-au adunat 15 oameni furiosi crezand ca e vreo capcana a clanului. Dar Kenzie se urca pe ghilotina si in varful ei arboreaza steagul campului sau.

Apoi isi da jos masca si oamenii raman fara cuvinte. Era ea "Regina Rosie a Poporului" (nume dat dupa zecile de mii de victime facute in timpul rebeliunilor) in carne si oase.

Kenzie cu lacrimi in ochi si pe un ton apasat spune:

-E timpul sa distrugem aceste...aceste infectii! Infectii ce ne-au furat familii, prieteni...mancarea de la gura...si libertatea! Va invitam pe toti, de la batran la copil in campul nostru. Va vom protreja, ne vom ajuta reciproc si vom triumfa! Nu va garantez ca nu o sa mai fie victime,dar va garantez ca cei cazuti o sa ne zambeasca din mormant cand o sa fim liberi!
Nu toleram rasismul,sexismul si orice alte prejudicii! In campul nostru e bine venit orice persoana!
Va urma marele meci ce va decide urmatorul rege demon, eu voi participa! Va jur ca voi face orice e posibil...si imposibil sa devin Regina Demonilor si sa elimin toate clanurile!
Inclusiv...clanul Renijo!

Satenii o priveau uimiti pe Printesa Rosie ce varsa lacrimi pentru ei...asta le-a aprins un foc in inima tuturor, si-au chemat prientenii si familiile in centrul orasului...asa din 15 persoane s-au adunat 32!

Kenzie si Zyra le-au oferit banderole ce dovedesc ca sunt parte a campului. Kenzie s-a teleportat si l-a adus pe tanarul de doar 45 de ani pe nume Irak sa ii ghideze pe oameni spre camp.

Oamenii au plecat scandand:

"Ori liberi ori morti! O sa fim impreuna toti"

Kenzie zambeste trista,iar Zyra o apuca de mana si spune:

"Vom reusii"

Cei doi se pun din nou la drum:

Spre micul oras Elasi.

Acolo din nou Kenzie a atras atentia oamenilor si le-a promis libertate. Dar deodata este atacata de un demon imbracat in Verde..era un demon de clan!

-Scursura! Vii pe teritoriul nostru si incerci sa ne iei oamenii!???

Kenzie nici nu raspunde ca il ataca direct. Zyra voia sa intervina dar Kenzie ii interzice.

Demonul ataca cu tehnici de vant ce ii taie subtil imbracamintea lui Kenzie ce s-a ferit la limita.

Kenzie il ataca cu un foc ciudat rosu-purpuriu ce ardea foarte puternic. Dar demonul se fereste.
Incepe un schimb de lovituri directe ce zguduie intregul oras la fiecare impact.

Kenzie intr-un final spune:

-Nu v-ati saturat sa terorizati persoane nevinovate!!!! Infectiilor!

-Placerea e de partea noastra! Raspunde demonul ironic.

Im acel moment Kenzie s-a enervat si si-a activat ochiul. Prima aparitie de cand am cunoscut-o. Ochiul cu pentagrama exact ca al lui Kai!

Kenzie emana o energie imensa ce ingrozeste tot orasul. Demonul arunca cu energie spre ea dar aceasta pur si simplu se destrama inainte sa o atinga.

Pasind incet spre inamic Kenzie spune:

-O sa va distrug pe toti infectiilor. Nu meritati sa va numiti demoni sau locuitori ai Akikanului.

Oamenii orasului o priveau speriati dar plini de speranta pe Kenzie ce se apropia din ce in ce mai mult de acel demon.

Ajunsa in fata lui demonul a realizat diferenta de putere si a incercat sa fuga dar deodata cu un ton apasat Kenzie spune:

-In genunchi gunoiule!

Si demonul impotriva vointei sale ingenuncheaza. Apoi Kenzie il atinge pe frunte si spune:

-Dispari.

Si demonul se face farame!

Oamenii incep sa o aclame pe Kenzie, si tot mai multi vor sa i se alature! Peste 70 de demoni in floarea varstei 20 de batrani si 15 copii.
Din nou Kenzie se teleporteaza aduce pe cineva de la camp pentru a-i conduce pe noii veniti.

Kenzie si Zyra decid sa isi incheie campania acolo. Deoarece campul lor deja isi atingea limita. Aproape 200 de persoane,erau greu de echipat si intretinut.

Dar inainte sa plece, Zyra o prinde de mana pe Kenzie si spune:

-Doamna mea. Permite-mi sa fiu egoist odata.

-Te rog Zyra, spune-mi pe nume. Si iti permit..ce e?

Iar in acel moment Zyra o saruta pe Kenzie, care se rusineaza..ceea ce nu ii sta in fire si simte ceva ciudat in adancul sufletului..o caldura ciudata..era...dragoste??

Kenzie se gandeste

"Niciodata n-am simtit asta..e..ciudat...nu vreau sa se termine
...niciodata..."

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum