Regina & Spionul

17 4 0
                                    


... Kenzie a convocat toate persoanele responsabile de dezvoltare si planificare din capitala intr-o sala de sedinta,alaturi de asistentii ei si generali. Inclusiv Erika,Elivore si Diamond.

-V-am chemat azi aici pentru ca vreau sa reusim imposibilul.
Spuse Kenzie asezandu-se pe scaunul ei si privind serioasa catre colaboratorii ei.

Acestia au dat din cap afirmativ si Kenzie a tras aer in piept si a spus:
-Trebuie sa vina si ceilalti...mai asteptam putin.
Si apoi si-a aprins o tigara.

Dupa ceva timp a venit si un Elf si Regele Bestiilor Kiul.

Kenzie s-a ridicat si a dat mana cu cei doi care si-au aruncat priviri curioase. Dupa ce s-au asezat si cei doi..aceasta a spus:

-El este Regele Aestasului, Kiul. Cu care avem un parteneriat puternici si cu care impreuna vom putea oprii amenintarea ce vine din partea Aestasului ce e condus tiranic de Serak. Iar acesta este Domino,unul dintre elfii ce locuiesc in padurile proaspat dezvoltate in Akikan de ei. El va reprezenta elfii in discutiile de azi in locul Arayei aceasta inca fiind plecata.

Domino se ridica si spune:

-Ma scuzati. Am inteles ca intalnirea e in legatura cu o oarecare dezvoltare rapida. Dar as vrea sa stiu motivul grabirii ? Nu e natural si nici sanatos. Daca vrei sa contezi pe ajutorul nostru...totusi vrem motive.

Kiul il priveste si da din cap,fiind pe aceeasi pagina cu Domino.
Apoi spune si el:

-Are dreptate. Noi deabia ne-am asezat,inca nici nu ne-am am finalizat locuintele. Care e motivul?

Kenzie in mintea sa:

"Presimteam intrebarile astea. Araya ar fi fost de partea mea..stiind ca ne-am riscat pacea pentru ei. Dar Domino e altfel, e ingrijorat si e si inteligent..nu se lasa manipulat. Kiul, e rege totusi, are orgoliu. Dar nu e timpul de orgolii asa ca....le spun"

Kenzie se ridica ii face semn unui general sa izoleze incaperea.

-Nimic nu iese,nimic nu intra pana nu terminam! A spus oftand.

Faptul ca a tratat discutiile cu atata seriozitate a crescut tensiunile enorm in sala si soaptele au inceput sa disrupa linistea.
Dupa care Kenzie a dat cu piciorul de podea facand liniste. Si a spus:

-O sa va spun sincer. E posibil sa avem probleme imense. Foarte curand. Poate ati observat lipsa unor persoane cheie ale regatului nostru. Araya,Zyra,Linda si Kai.
Araya si Zyra investigheaza Tamashi, Linda este in lumea oamenilor pentru a afla in ce fel se pozitioneaza oamenii ce sunt constienti de existenta noastra.
Iar Kai...

Si brusc s-a oprit,realizand ca ceea ce ar putea spune ori va face pe toata lumea sa fie mai solidara ca niciodata...ori ii va inspaimainta si vor pleca.

Dar Domino spune:

-Kai? Muritorul? Ce face?

Kenzie se hotaraste sa spune totul exact cum e. All or nothing.

-Kaizen in momentul actual este inrolat sub acoperire in armata Kenzen.

In acel moment sala a explodat, Kiul fiind cel mai vocal:

-Ce?! Dupa ce ca avem de aface cu Serak acum implicam si Kenzen? Ce fel de plan e si asta? Cauti genocid in masa?!

Iar doi consilieri sar si ei in aer auzind ceea ce se discuta unul spunand:

-ASTA E INCONSTIENTA! In primul rand cum a ajuns acolo!

In acel moment cei invitati la discutie s-au divizat instant. Socati,speriati si ingrijorati.
Kenzie a simtit atmosfera si a dat un pumn in masa rupand-o in doua si a luat loc pe scaunul ei impunator...linistea a inghitit incaperea si a pus picior peste picior intr-un mod nonsalant si a spus pe un ton aspru:

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum