Doua lumi/Reunirea/Cererea

18 6 1
                                    

Dupa o scurta pauza in care au mancat,baut,fumat si vorbit. Lexi si Kai isi continua drumul. Dar deodata ceva ii atrage atentia lui Kai...

-Lexi,ia vino.
Spuse Kai schimband directia brusc.

Lexi ofteaza,dar il urmeaza. Trecand printr-o multime de oameni...Kai ramane blocat si priveste uimit.
Lexi nu intelege care e faza, se uita la Kai apoi se uita la locul unde se uita Kai...dar ce era asa ciudat?

-O gara?
Spuse Lexi bulversata

-Da. O GARA.
Accentueaza Kai.

-O...gara?
Lexi incepe sa isi piarda rabdarea,dar renunta la a mai se contrazice cu "colegul" ei de suferinta.

-O GARA! BAI AVEM O GARA SI NU STIAM!
Exclama Kai care se lumineaza la fata ca un copil ce primise o jucarie noua.

Lexi il priveste si il intreaba pe un ton sarcastic si plin de superioritate.

-Serios? Voi nu aveti gari? Si uite si tu! Trenuri pe carbuni? Va distrugeti mediul! Noi avem trenuri electrice.

-Multumeste ca le avem si pe astea,pana acum ceva timp nici nu existau in calcul. Si nu mai trebuie sa mergi pe jos doua zile ci cateva ore!
Kenzie se misca repede vad.
Spuse Kai zambind si cautand sa cumpere bilet spre capitala.

-Kenzie? Cine e? Regina?
Intreaba Lexi curioasa.

-Da,regina infernului ce mananca ingerasi copti la foc mic si planuieste sa distruga Kenzen-ul pentru a-si satisface pofta de suflete pure. Asa ar fi descrisa in cartile si rapoartele voastre nu?
Spuse Kai ironic schitand un zambet in timp ce cumpara doua bilete de la un aparat.

Lexi voia sa ii intoarca replica,dar prea tarziu. Kai deja urca in tren,asa ca ea o ia la fuga in urma ei strigand:

-Baaa! Asteapta! Baaa!

Intre timp la capitala atmosfera fierbea la foc mic.

-Linda,Victoria. Ce noutati aveti si voi?
Intreaba Kenzie.

Victoria ofteaza si spune:

-Noutati? Toate de rau. Acel Serak din Aestas lucreaza cu tata. La fel si Michael Straus care mereu prevesteste probleme.

-Michael Strauss...
Accentueaza Kenzie.

-Si problema problemelor...Lucreaza cu Kenzen.

Si atunci totul s-a oprit. Liniste. Serak,Kennedy Raymond,Michael Straus si KENZEN?!
Toti dusmanii lor lucrau impreuna,dar cu ce interes...

-Ce urmaresc? Intreaba Kenzie punandu-si mainile in cap.

Victoriei parca nu ii ieseau cuvintele pe gura,fiind practic o sentinta cu moartea pentru o intreaga civilizatie.

-DISTRUGERE IN MASA. Nu am aflat motivul...dar asta urmaresc.

Kenzie priveste destul de calma catre Victoria si spune:

-Povesteste amanuntit te rog.

Intre timp Kai si Lexi au urcat in tren si erau in drum catre capitala.
Acolo Lexi il intreaba putin ingrijorata pe Kai..

-Daca se isca un razboi...de partea cui ramai?

In acel moment Kai si-a intors privirea si a tintit-o fix in ochii lui Lexi si a spus le un ton rece:

-Nu cred ca intrebi asta. E evident.

Lexi se intristeaza putin dar zambeste fals si spune:

-Si daca ne intalnim pe campul de lupta?

-Lexi,lasa prostiile. Nu vrei sa stii raspunsul,de aceea sper sa putem rezolva totul fara razboaie si varsare de sange..dar daca se ajunge acolo..o sa protejez cu tot ce am ceea ce iubesc.

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum