Pentru prima oara, cafeneaua Bloom se inchide pe termen nelimitat. Dupa ce a luat toti banii din casa, a platit distribuitorii si a terminat stocul de ingrediente,cu un suspin a dat cu cheia si acolo se inchieie un capitol din viata ei.
Capitoulul negarii si neputintei.Mai hotarata ca niciodata Linda este pe cale sa plece intr-o aventura de-a dreptul nebuneasca alaturi de Kai. Un individ pe care l-a cunoscut inconstient,aproape mort. El a fost persoana ce i-a readus zambetul dar si dorinta de razbunare Lindei,vazandu-l de ce e capabil, fiind doar om i-a dat curaj.
Inainte sa plece Linda se aseaza pe patul ei si gandurile incep sa fuga prin capul ei.
"Oare e alegerea corecta? Oare o sa reusim? Sper sa nu i-se intample ceva lui Kai din cauza mea. Eu sunt nemuritoare,dar el? Sper sa devin puternica sa nu fiu o povara.
Imi aduc aminte ce trista si goala eram pana la acel eveniment. Fara scop, eram doar un robotel ce incerca sa se deconecteze de realitate, prins in rutina si monotonie. Idiotul asta a reusit sa imi dea un scop, si nu prea are mai nimic de castigat. Oare se simte dator fata de mine pentru seara aceea? Daca e doar asta? Daca dupa ce isi plateste datoria morala pleaca? Poate de asta e asa defensiv... dar totusi nu-l invinovatesc, nu pot sa imi imaginez cat sange are pe mainile sale, era doar un copil antrenat sa ucida la comanda. Dar are momente cand pare un om normal, e cald, dar inca ii simt o raceala adanc in suflet, nu are incredere in nimeni, si mi-e teama, s-ar putea sa nu aiba niciodata.Are o privire patrunzatoare, si in ciuda felului cum a trait inca zambeste, dar pare ca nu stie ce e aceea iubire, nu a fost miscat de povestea mea in sine, ci doar de faptul ca sufeream.
Imi doresc sa aflu ce isi doreste si el cu adevarat,sigur isi doreste sa il ucida pe cel ce l-a transformat intr-o masina de ucis si l-a tradat. Dar totusi trebuie sa isi doreasca si altceva. "
Intre timp Kai aflandu-se pe acoperisul blocului in care locuia Linda deja a fumat un pachet de tigari. Deschide altul nou si reflecta asupra alegerilor sale.
"Sunt sigur ca o sa devina puternica, dar cu ce cost? Sper sa nu isi piarda umanitatea.In scurtele legende despre Kuratoma peste care am dat am auzit ca ar avea cele mai intense sentimente dintre toate fapturile, depasind si oamenii la capitolul asta. Dar daca se lasa prada lor pot sa isi inchida constiinta la un impuls si pur si simplu sa faca prapad in calea lor.
Ea are 10 aure imbinate in una singura. Nu as vrea sa lupt cu asa ceva la potential maxim. E inspaimantator, dar nu vreau sa o las sa cada prada instinctelor primare.De multe ori in timpul petrecut aici ma tot intreb fara sa primesc vreun raspuns
Ce caut aici? Afectiune?nu stiu ce e aia. Sa fiu erou? Destul de patetic avand in vedere ca prima oara cand m-a vazut era sa si mor.
Prieteni? Nu vreau asa ceva. Dar mi-a intrat pe sub piele cu inocenta si lipsa ei de cunostinte.Oricum o sa fiu foarte dur cu ea. E spre binele ei. "
Dupa aproximativ 30 de minute de contemplari. Kai coboara, intra in apartament si o striga pe Linda. E timpul.
-"Cum ajungem acolo?" Intreaba Linda.
-"Cu trenul,normal." Spune Kai asezandu-i bretonul Lindei.
-"Mai facem cumparaturi inainte sa plecam?" Spune Linda, neasteptandu-se la ce raspuns va primii.
-"Normal ca nu orasanco. O sa gatesti ceea ce prinzi. Inveti sa vanezi."
-"Serios? Tu nu ai toate tiglele pe casa? De gatit ma descurc,stii asta. Dar sa gatesc ce vanez in ce epoca traiesti?" Spuse Linda de-a dreptul revoltata.
-"E parte din antrenament,asa ca pregateste-te."
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasíaSe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...