O noua lume,un nou inceput.

24 5 1
                                    

Kai si Firo au iesit din tranzit. Aflandu-se intr-o padure foarte deasa ce avea o energie spirituala neobisnuita. Kai priveste in jur, deoarece credea ca tranzitul ar putea fi monitorizat. Acesta il ia pe Firo si sare intr-un pom foarte inalt. Acolo Firo ii spune:

-Iti faci griji inutile. Tranzit-urile apartin spiritelor,n-au voie sa faca ce vor in jurul lor. E un targ facut de milenii: voi nu ne deranjati,noi va lasam sa folositi tranzitul. Suntem in singuranta aici...momentan. Ai vre'un plan?

-Trebuie sa gasesc haine specifice. Vom merge intr-un sat mai izolat,nedezvoltat. Vom coace o minciuna bunicica,si de acolo continuam sa ne dezvoltam cunostintele. E in regula?
Spuse Kai ganditor.

-Gandesti bine. Incet si sigur. Sa-i dam bataie!
A exclamat Firo entuziasmat.

Mergand pe drumuri ocolitoare ce tot urcau si coborau dealuri. Campii vaste si paduri impunatoare...
Kai a inceput sa devina suspicios...

-Firo,locul asta...e prea pasnic. Nu e nici o creatura violenta,pana acum nici sate n-am gasit, ai vreo explicatie?

-Pai,da Kenzen e pasnic la capitolul creaturi. Foarte rar apar animale violente. Cat despre persoane, cred ca ne apropiem.

A spus Firo stand plictisit pe umarul lui Kai.

Intr-un final Kai a crezut ca a zarit un sat in departare,dar vizibil foarte dezvoltat. Si-a concentrat aura in ochi pentru a vedea cu ce are de a face si a ramas socat.

Drumuri pavate. Cladiri moderne,iluminare stradala. Un fel de garda civila. Agricultori in partea din vest, comercianti in centru, un spital,Cale ferata! Masini care nu scoteau fum? Imbracaminte eleganta. Era o societate in toata regula.

-Firo,asta e un oras!

-Pentru tine e un oras,pentru ei? E un sat ce inca necesita dezvoltare. Nu uita, ei au avut pace de mii de ani,fara conflicte. Nici macar voi oamenii nu sunteti pe picior de egalitate tehnologica cu ei. Staul asta e poate cel mai slab dezvoltat din tot Kenzenul...
A spus Firo privind atent satul.

-Asta cred ca e cea mai complicata misiune din viata mea,Firo.
A spus Kai uimit de asa zisul sat "sub-dezvoltat" ce era asemanator unui oras in toata regula din lumea oamenilor.

-Baiete ai 21 de ani sa fim seriosi. Daca o tii tot asa pana in 100 o sa ai o experienta nemuritoare desi tu o sa dispari. Asa ca hai sa facem istorie in putinul timp pe care il avem impreuna!
A spus Firo entuziasmat de noua aventuea ce li-sa ivit in cale.

Kai a decis sa se prefaca ca este dintr-o parte mai indepartata a Kenzen-ului si sa isi caute de lucru in satul acela. A decis sa joace rolul unui orfan ce avea nevoie de munca si bani.
Acesta a decis sa incerce cu agricultorii din vest ce erau cetatenii mai saraci ai satului,desii sarac pentru satul asta...insemna bogat in alte parti.

Kai a ajuns in partea vestica a satului,si-a ascuns complet aura si sabia. Si a renuntat la articolele vestimentare ce erau prea suspecte. Cum ar fi ochelarii de soare,cerceii,ceasul...
Firo a decis sa ia forma de spirit invizibil si sa se adaposteasca in aura lui Kai.

-Buna ziua! Pot sa discut ceva cu dumneavoastra?
A spus Kai facand cu mana spre o femeie ce curata o parcela de legume de plante daunatoare.
O femeie ce in termeni umani ar parea la varsta de 45 de straluciri. Cu parul blond ca un lan de grau, lung dar impletit. Cu o privire sincera si onestea,de persoana muncitoare si trecuta prin greutati...ochii albastrii sclipitori si imbracata in haine de munca traditionale,in culorile maro si rosu.

Femeia priveste putin retinuta catre strainul ce se baga in seama. Dar a decis sa vada care e situatia.

-Da,tinere. Te pot ajuta? Care este problema?

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum