Toti demonii din camp il priveau pe Kai cu ochii reci si gata de atac.
Lui Kenzie i-a cazut fata auzind ce a spus Kai.-Sunt om! Nu sunt demon.
Zyra aproape sa-l atace pe Kai, dar deodata Linda il prinde de mana.
Linda care a intrat in modul de atac Kurotama, ochii schimbati. Albi cu dungile negre si coltii ce au devenit mult mai ascutiti si aura gigantica au iesit la iveala, speriindu-i pe membrii camp-ului ce erau gata de atac.Linda spune pe un ton impunator,deloc caracteristic firii ei sensibile si calme:
-Lasa-ti-l sa vorbeasca si dupa decideti daca e nevoie de lupta sau nu.
Zyra da din cap spre Kai,semn sa continue.
-Sunt om, voi sunteti demoni condusi de un demon cu sange negru, Kuroi Chi. De ce trebuie sa fim ostili unii fata de altii?! Ati vazut in ce stare e lumea voastra? Presupun ca da din moment ce sunteti aici si luptati ca si camarazii lui Kenzie. Kenzie pe care o idolatrizati ca pe o viitoare regina, poate va fi.
Dar! V-ati intrebat vreodata cum se simte cu atata presiune asupra ei? Inainte sa intram in camp era libera, era jucausa si isi lasa sentimentele la iveala. Acum? E rece si inchisa. Mi-a spus sa ascund faptul ca nu sunt demon, deoarece ar isca conflicte.
E liderul vostru sau dadaca?! Trebuie sa va asumati toti lupta asta!
Si ca o idee separata, eu sunt al 4-lea pretendent la tron, eu am castigat Turneul Intunericului!Demonii din camp, au ramas muti si uimiti. Kenzie s-a schimbat la fata gandindu-se ca Kai a distrus in 2 minute ce a cladit ea zeci de ani.
Kenzie se apropie violent si cu intentie de atac asupra lui Kai, ce a lasat garda jos si refuza sa se apere sau sa lupte.
Linda si ea cu intentia o opreasca pe Kenzie,dar Kai spune:-Linda! Nu e problema ta! Da-te.
Si Linda s-a oprit.
Batranii ce stiau de legenda Kurotama au inlemnit si au spus incet.
"Omul ala..controleaza..o Kurotama?! Il asculta?!"
Zyra o prinde pe Kenzie de mana si o trage spre el, apoi o imbratiseaza si spune:
-Omul are dreptate. Suntem o familie sau nu? Nu trebuie sa cari tu toata povara!
Apoi ceilalti membrii din camp se apropie de Kenzie si o imbratiseaza cu totii. Un alt luptator rang S pe numele sau Ragnar Rix spune:
-Tu esti regina noastra,dar noi suntem oamenii tai. Fii libera cu noi, nu iti fa griji singura, fa-ti griji impreuna cu noi!
Kenzie izbucneste in plans si printre suspine spune:
-Va iubesc ba! Kai..multumesc.
Kai zambeste subtil si spune:
-Deci? Nu-s mancare inca?
Ragnar ii raspunde razand:
-Inca nu. Momentan...HAI SA BEM!
Si atunci buna dispozitie a cuprins tot campul, au facut din putinul avut un gratar si au baut pana in noapte.
Dupa un moment Kenzie spune:
-Kai..multumesc. Credeam ca ai distrus tot,dar defapt ai reparat totul.
Ragnar spune:
-Dar..nu sunteti rivali pentru tron?Kai ironic spune:
-N-am rival. Eu o sa fiu regele.
Atunci Kenzie spune:
-Te-am vazut aproape mort de mai multe ori decat viu si crezi ca ma poti bate?! Hhahaha
Apoi Linda beata spune
-Eu cand o sa fiu regina tuturor natiunilor! O sa dau de baut la toata lumeaaaaaa!
Kai si Kenzie o privesc amuzati pe Linda ce incontinuare era privita cu teama de batrani. Pana cand aceasta se ridica si se indreapta catre ei si spune:
-Beti cu mine! Hai sa dansam!
Si deodata il ia pe un batran speriat la dans si il rasuceste pe toate partile. In final au realizat ca Linda nu e o persoana rea.
Toata lumea se simtea bine. Deodata Kenzie se ridica si toata lumea era atenta la ea in timp ce spunea:
-Cu sinceritate va spun,vreau impreuna sa schimbam lumea. Si nu vreau sa ascund nimic de voi! Asa ca vreau sa va prezint pe celalalt dragon, DRAGONUL NEGRU.
Iar Kai s-a ridicat de jos si si-a dat jos manusa de pe mana facand vizibil Dragonul sau.
Kenzie la fel si-l face vizibil pe al sauDragonul Negru si cel rosu in acelasi loc.
Iar daca pana acum membrii campului erau uimiti, acum sunt fericiti,speriati, bulversati si beti toate odata.In legendele demonilor cei doi dragoni sunt cele mai puternice fapturi, si se aflau acolo amandoi.
Zyra spune:
-Avem ambii dragoni de partea noastra! Vom reconstruii Akikanul!!
Dar un demon mai sceptic spune:
-Dar, dragonul negru..e...om?! Cum?!
Kenzie spune:
-Sunt la fel de uimita ca tine. Dar este real, am vazut cu ochii mei.
Dupa o scurta pauza continua:
-Mai avem o luna la dispozitie pana la meciul decisiv. Trebuie sa devenim cat mai puternici cat mai repede. Elivore si Serak..sunt foarte puternici chiar si pentru noi. Ne puteti ajuta?
Toti membri campului zambesc si striga toti in cor:
-Yaaaaa!
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasySe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...