E dimineata. Kenzie se trezeste alaturi de Zyra.
-Neata,Regino. Spuse Zyra pe un ton amuzant.
-Neata,sclavul meu regal. A raspus ironic Kenzie.
Cei doi se ridica din pat si se imbraca. Kenzie ca intotdeauna imbracata in haine umane, negre si simple. Iar Zyra in straiele traditionale de razboinic.
-Nu vrei sa imbratisezi si tu cultura? Te imbraci ca un om..nu e ciudat ca regina sa fie imbracata asa? A spus Zyra oarecum ingrijorat de faptul ca Kenzie inca are legaturi in alte lumi.
-Ce e ciudat? Sunt mai comode, si au mai mult stil...ummm! O sa dau un decret ca sa ne imbracam toti asa ! Spuse Kenzie Ironica si razand.
Dupa rutina de dimineata cei doi revizuiesc activitatile zilnice de care trebuie sa se ocupe.
Deodata Kenzie pare ingrijorata...-Ce e?? Spuse Zyra
-Hmm, inca sunt zone sarace.. unde influentele foametei si razboaiele si-au lasat amprenta... ce facem?
-...Trimitem echipe de constructii? Spuse Zyra ganditor.
-Da. Constructii,materiale agricole,haine,bani.. sa instalam si un primar sa se ocupe..hmmm sunt 3 sate apropiate in aceeasi situatie.
Spuse Kenzie aratand pe harta ganditoare.-Sa le unim? Le transformam intr-o singura locatie? Un oras nou?
Spuse Zyra sceptic.-Exact. Primul oras construit de la zero de noi! Si va fi sub jurizdictia...ta!
Spuse Kenzie zambitoare.-Ce? Eu? Dar..!?
-Fara dar. Tu te vei ocupa de orasul ala. E un loc frumos, merita o persoana pe masura. Vom face o vizita cu armata regala,vom da tuturor ce au nevoie si le vom spune ce urmeaza. Okay?
-Bine, tu esti regina. Spuse Zyra oftand.
Dupa convocarea armatei, adunarea de materiale si provizii Kenzie si Zyra sunt pe punctul de plecare lasand capitala in grija....
Acum 3 ore.
Kenzie iese in oras singura,Zyra ramanand sa se ocupe de pregatiri.
Cetatenii o intampina cu zambete si imbratisari.
O batranica o prinde de mana si spune:-Luati mere de la mine! Gratis alteta. Sunt cele mai bune. Luati-le ca recompensa ca ne-ai redat libertatea.
-Doamna,va multumesc. Nu le pot lua gratis, cum dumneata ai muncit sa le cresti asa frumoase si sa le vinzi asa si eu trebuie sa platesc munca ta. Si vremurile in care nobili profita de pozitie pentru a obtine avantaje au apus. Va multumesc si poftim.
Spuse Kenzie oferindu-i batranicii 25 arginti..merele costand doar 3. Si apoi a imbratisat-o puternic si in mintea s-a...batranica i-a adus aminte de mama sa.
Kenzie continua plimbarea si ajunge la cafeneaua Bloom a Lindei. Ce...a inflorit serios devenid o atractie turistica in toata regula.
-Salut zambiluto! A strigat Kenzie cand aintrat intrat in cafenea...fara sa-si dea seama ca localul era plin si clientii s-au uitat la ea...razand
-Esti destul de degajata pentru o regina nu? Spuse un client amuzat.
Kenzie incepe sa rada si se rusineaza putin.
Apoi apare si Linda, ce lasa totul deoparte si o imbratiseaza pe Kenzie si spune:
-Ce te aduce pe la noi...zambiluto
A ironizat-o Linda.-Am sa-ti cer o favoare. Spuse Kenzie serioasa.
-Spune. Ce e?
-Vreau o cafea, si sa imi tii locul ca regina 2-3 zile. Spuse Kenzie de parca ar fi o nimica toata.
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasySe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...