Motive si ura.

37 9 0
                                    

Linda socata se indeparteaza, Isei se vindeca rapid si spune:

-Tu! Nu-mi sta in cale!

Kai priveste din ring stand in genunchi si spune:

-de ce..?..DE CE esti aici?

Vanir priveste curios, si se intreaba..ce legatura au astia trei.
Dar in mintea sa gandul principal era victoria si il ataca pe Kai cu tot ce are, dar pana sa ajunga sa il loveasca acesta este prins in lanturile lui Kai..

Kai care acum un moment era imobilizat prin pura furie reuseste sa se ridice.

Vanir incearca sa rupa lanturile,dar nu reuseste. Devin din ce in ce mai stranse.

Kai nu mai are vointa de a ucide asa ca ii spune lui Vanir:

-Renunta. Sa terminam cu asta..

Vanir da din cap afirmativ.

Si spune:

-Renunt..

Crainicul ii anunta victoria lui Kai, dar Vanir il ataca pe la spate,dar Kai brusc se teleporteaza im spatele lui Vanir si ii taie capul.. 

Kai zambeste si spune incet

-..multumesc..kenzie.

Linda in continuare socata sa afle ca Isei..lucra impotriva lor..de ce?

Kai apare si el langa ei si spune:

-Isei..eram..aproape prieteni.. M-ai ajutat mereu,si mereu te-am rasplatit..de ce ti-ai folosit puterile impotriva mea..

Apoi Kai Lesina. Blestemul lui Vanir inca are efecte desii a disparut dupa moartea sa. Vrajitorii Medici ai turneului il duc pe Kai la infirmerie.

Linda nervoasa continua sa-l bata pe Isei, ce ca luptator era..zero. Dar abilitatile de vindecare erau la alt nivel...

Linda il ia taras pe Isei in afara stadionului si apoi in afara ariei circulate constant. In padure.

Linda spune:

-DECI ATUNCI! CAND AI VENIT SA-L.VINDECI .. TU DEFAPT VOIAI SA MOARA?! DE AIA AI SPUS CA NU SE POATE FACE NIMIC?

Isei se incrunta si spune:

-DA! PENTRU CA MERITA SA MOARA. SI EU MERIT SA FIU FERICIT!

Linda mai ceva ca incepe sa planga spunand:

-Avea incredere in tine! Ce motiv sa-l urasti ti-a dat?!

Isei incepe sa rada isteric si loveste un pom de parca ar fi innebunit. Parul sau negru ce era foarte aranjat cand Linda l-a vazut prima oara acum era deranjat complet,ochii sai calmi de alta data erau pierduti.. si spune

-OMUL ALA, e un criminal! Un criminal ce merita ucis! M-am apropiat de el cu un singur motiv! Dar nu am gasit niciodata ocazia sa-l pun la pamant!! Doar atunci cand aproape i-ai facut TU felul! Ce credeai ca nu mi-am dat seama?!! KUROTAMA?!

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum