Lexi scapand de riscul de a se imbolnavii, si totodata devenind incredibil de puternica era in al9lea cer.
Kai avea indoielile sale,dar spera...spera ca lucrurile sa nu degenereze.Acestia au continuat sa discute,iar Lexi curioasa l-a intrebat pe Kai...
-Cum sunt celelalte lumi?
-Eh,bune si rele. Frumoase si urate. Dar acolo ai libertatea de a alege TU ce vezi. Sincer,eu am fost lipsit de libertate de cand m-am nascut, o simt de ceva timp si e si dulce dar si amara.
Nestiind cum sunt trase sforile..dormi mai bine.Spuse Kai razand.
Acestia apoi au mers sa aiba grija de animale si apoi de camp.
Toate au mers perfect,nici urma de probleme.
Pana cand....Oficialii primariei au facut o chemare generala obligatorie.
Kai,Lexi si Elenor au mers in piata si ei,nu ca ar fi avut de ales.
Acolo era un proiector de holograme imens... si deodata Estella si Silver apar ca holograme suprarealiste.-Eu sunt Estella Pierce!
Aceasta este o transmisie masiva in toate orasele KENZEN. Cu autoritatea Consiliul administrativ.
Va urma sa se desfasoare o misiune de mare amploare pentru a trata cu lumea demonilor pentru a mentine pacea si ordinea!
Spuse Estella apoi dand cuvantul lui Silver...Kai auzind de misunea aceea,a tresarit. Iar Lexi a facut ochii mari si l-a privit ingrozita, crezand ca ceva s-ar putea intampla.
-Daca nu ma cunoastrti sunt Capitanul Silver Armada!
Lumea auzind numele a inceput sa aclame si sa aplaude isteric.
Kai priveste surprins felul in care a reactionat multimea pana cand Lexi i-a dat un cot in burta si i-a spus la ureche:-APLAUDA SAU DAM DE BELELE!
Kai incepe si el sa aplaude pasional...incercand sa fie una cu multimea si apoi subtil o intreaba pe Lexi:
-Cine-s astia?
-Astia,pot sa calce in picioare si Kenzenul si lumea ta si a demonilor. Iti explic mai incolo ierarhia.
Raspunse Lexi uimita de cat de putine stie Kai de lumea ei.-In curand, eu si Generala Paige DeAngelo vom pleca intr-o misiune de mare risc pentru a putea mentine pacea si ordinea. Misiunea presupune educarea si reabilitarea demonilor! Trebuie sa incercam sa ii civilizam, pentru ca de asta Marii Creatori ai universului ne-au incredintat cea mai mareata lume si cei mai buni oameni! Dar deoarece demonii sunt imprevizibili,vrem sa ne pregatim...in caz de lupta! Cu cat ma doare sa chem cetatenii pe front,este datoria noastra! NOI SUNTE ALESII! NOI VOM PROSPERA INTOTDEAUNA!
Si de aceea am nevoie de voi. Tinerii ce inca nu au inceput academia, se pot inrola pe functie de onoare de maine, veti fi instruiti si repartizati regimentelor!
Va rog sa va prezentati maine in centrul oraselor voastre la inscrieri si masurari!
Va multumim!
NOI ALESII!Spuse Silver dandu-si un pumn in piept in semn de respect fata de cetateni. Iar cetatenii au facut la fel. Si au inceput sa urle de bucurie si unii chiar sa planga de fericire!?
Fericire ca pot sa isi serveasca natiunea. Manipularea si indoctrinarea era la cote inalte si Kai....a ramas incremenit. Toata civilizatia Kenzen ar fi gata de macel in numele zeilor si armatei..
Kai,Lexi si Elenor se intorc acasa, in bucatarie Lexi era bucuroasa ca poate ajunge in armata mai rapid,dar Kai cade jos si isi pune mainile in cap de disperare si apoi spune:
-DE CE TE BUCURI? Lexi,anuntul asta...nu e ipotetic. Va fi razboi. Sute de mii de persoane..chiar milioane vor murii! Nu am avut timp sa iau date,trebuie sa ma introc..sa imi avertizez prietenii. Dar e inutil daca doar atat stiu!!
Spuse Kai ce era groaznic de frustrat.
CITEȘTI
Lupta Intunericului
FantasySe spune ca niciodata nu se stie ce va urma, si exact despre asta este vorba aici. O aventura in partea mai intunecata a lumii. Demoni,Spirite,Creaturi Antice si...un om? Toate personajele prezente in povestea aceasta au obiective solide pe care vo...