Spre Viitor

28 6 0
                                    

AKIKAN - Lumea Demonilor.

A trecut o luna.

Kai Kenzie si Linda au continuat sa se antreneze impreuna cu Ragnar Zyra si Erika,dar si cu Araya.

Araya ce le-a intrat rapid pe sub piele tuturor, fiind o fire blanda,jucausa si foarte inteligenta. Araya detine informatii despre toate taramurile si toate creaturile,iar asta i-a dar speranta Lindei.

-Deci, Araya? Cum pot sa imi controlez puterile? Si care sunt acelea? Spuse Linda plina de speranta.

-Puterile..sunt complicate. Mai bine te las sa le descoperi singura. Dar, ca sa le controlezi te pot ajuta.

A spus Araya zambind.

-Cum? Cum?

-Izolare totala intr-un loc cu putere spirituala, trebuie sa infrunti spiritele celorlalti 9 Kurotama. O sa fie infernal,dar cred ca ai reusii. Dupa ce le vei consuma, vei primii si raspunsurile la toate intrebarile despre specia ta si puteri.

Spuse Araya ganditoare.

-Ai intalnit vreodata un Kurotama?
Intreaba Linda curioasa.

-Ei bine..oarecum,da. Doi defapt, dar erau...altfel,voiau sa scape de setea de sange voiau sa traiasca in pace. Habar n-am cat timp a trecut de atunci,parca..numele lor era Jannet si Christian?

In acel moment Linda se blocheaza si o pune pe Araya sa repete.

-Jannet si Christian? Nu mai stiu numele de familie..

-Jannet..Christian..Jewel. Mama si tata.. I-ai cunoscut?! Intreaba Linda cu ochii in lacrimi.

-Oh, da...niste persoane deosebite. Si total diferiti fata de ce ai gasii la un Kurotama obisnuit, ei au fost ultimii. Voiau sa scape de viata de faptura mitologica, voiau liniste si parintii mei au facut in asa fel incat sa ii faca sa "dispara de pe radar"... Si tu,daca imi amintesc corect...esti combinatia perfecta a celor doi. Esti emotiva ca mama ta si dura ca tatal tau, de aspect nu mai zic.

-Da.. ei bine.. unde..gasesc un loc sa pot confrunta cele 9 suflete?

-In Tamashi..dar..stii si tu. Nu putem intra decat cu o armata.

Apoi Kenzie intervine

- Hmm, si in Akikan ar fi temple vechi..dar..

-Dar?

-Cel mai bun loc e fix in padurea fara speranta..unde sunt demoni de rang S si S+ chiar...care ataca pe oricine intra. Chiar si alti demoni.

Spuse Kenzie gandindu-se la cum o poate duce pe Linda la templu fara incidente.

Apoi Kai zambeste si spune:

-Trec eu prin padure. Si asa vreau sa imi testez prietenul cerber.

-Si eu vreau sa vad ce poate sa faca Heratys! Spune Linda entuziasmata.

-Okay! Ne impartim indatoririle. Linda si Kai va descurcati cu padurea si templul. Eu si Zyra vom merge sa recruteam demonii din satele inconjuratoare ce au fost ravasite de razboaie si foamete.
Araya..tu vei merge cu Ragnar,Erika,si Croft in Tamashi sub acoperire si incercati sa salvati cativa elfi daca se poate si ii aduceti aici.

Apoi Kai intervine:

-Trebuie sa strangem randurile, sa adunam cat mai multe persoane de partea noastra. Se apropie meciul final,dupa ce il castigam vor fi revolte.
Tu esti Kuroi Chi, eu om. Demonii nu ne vor accepta ca regi asa usor,mai ales cei ce apartin de clanuri.
Meciul e doar inceputul unei serii lungi de probleme.

-Asa e. Trebuie sa ne pregatim foarte bine,pentru ca obiectivele tuturor sa fie atinse. Mai ales ca un obiectiv afecteaza altul si sper sa nu declansam  cumva o reactie in lant si sa atragem atentia a prea multa lume si sa inceapa un razboi total. Spuse Linda surprinzator de matura.

-Hmm..Acum ca ma gandesc mai bine...Voi doi in padure,nu ar fi prea bine. Nu stiti locurile. Am un prieten bun ce va poate ajuta.

Spuse Kenzie inainte sa dispara si sa apara din nou cu un baiat inalt cam cat Kai. Cu parul mediu dat pe ambele parti si nearanjat. Cu o cicatrice pe fata si cu un zambet rece. Imbracat tot in negru.

-El este Diamond, unul dintre cei mai puternici demoni si plin de cunostinte pe deasupra. Are 350 de ani. El va va ajuta si ghida.

-Salut. Spuse Kai indiferent

-Buna,Diamond. Numele meu e Linda Jewel, incantata de cunostinta. Spuse Linda...imbujorata?!

-Buna Linda. Diamond, Diamond Jack. Enchante. Spuse Diamond sarutandu-ui mana Lindei.

Kenzie priveste socata conexiunea ce rapid s-a legat intre cei doi si spune:

-OKAYYY. Diamond! Linda trebuie sa ajunga la templul din padurea fara speranta. Kai va lupta cu demonii de acolo. Iar tu trebuie sa ii ajuti si sa le arati drumul.

-Kai? Adica pustanul asta dubios? Sa lupte cu demoni rang S!? Lidere, ai patit ceva? Nu stiu unde l-ai gasit dar.. pare slab..
Spuse Diamond ironic

-Oh,micul demon vrea sa fie exorcizat? Spuse Kai zambind terifiant.

-Diamond! Kai este...special pentru mine. Si nu te lasa pacalit de aparente, el e posesorul Dragonului Negru si nu doar atat. Intelegeti-va si terminati misiunea fara victime.
Spuse Kenzie serioasa.

-Da,Lidere.. spuse Diamond serios.

-Kenzie. Imi dai permisiunea sa elimin orice faptura ce are intentie de atac din padure..nu?
Intreaba Kai entuziasmat.

-Bineinteles. Daca sunt demoni ce vor sa se alature noua...atunci ii aduci aici..desii ma indoiesc ca ar fi.

-Linda Jewel, nu vreau sa fiu impeetinent dar,esti cumva singura? Intreaba Diamond foarte elegant.

Linda se inroseste la fata si o priveste pe Kenzie apoi pe Kai si tot asa. Si spune:

-Aahhh,....nu stiu?!

Diamond incepe sa rada in hohote si spune:

-Esti super. Hai sa mergem spre viitorul nostru.

-Vi..iitorul nostru?...spune Linda incet

-Araya,Ragnar,Erika si Croft sunteti pregatiti? Intreaba Kenzie serioasa.

-Da. Raspund cei 4 in vor.

-Bun. Porniti spre Tamashi. Aveti mare grija,  daca Gardienii Kenzen va ataca fugiti, nu ne permitem un razboi acum. Aduceti cat mai multi elfi...si ori ce ar fi...NU O LASATI PE ARAYA SA FIE CAPTURATA.

Cei 4 Pleaca si ei.

-Ei bine Zyra. Noi doi stim ce avem de facut. Hai sa ne croim drum..spre viitor!
Iar apoi Kenzie emotionata il imbratiseaza pe Zyra,iar el spune incet:

-Da,Kenzie. Spre viitor.

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum