Insula Sangelui

40 9 0
                                    

Kai si Linda au urcat pe barca ce ii va duce pe insula Kuroi Chi. Dar pana ajung acolo trebuie sa infrunte diverse creaturi din apa.

Kai inchide ochii, incepe sa respire foarte incet, silentios, isi aduna aura si deodata sare in sus de pe barca, iar fix in acel moment un stol de pescarusi se apropia de ei, dar nu pescarusi normali.

Aveau gheare foarte lungi, ciocurile ascutite si distorsionate si penele negre.

Kai din saritura foloseste o tehnica de foc de nivel mediu si parca acopera tot cerul cu flacarile sale incinerand perscarusii negrii.

Dar unul a reusit sa evite focul, a planat la nivelul barcii si a reusit sa ii taie stomacul Lindei, aceasta cade in genunchi in timp ce din abdomenul ei curge sange neincetat.
In acel moment Kai in timp ce cade se balanseaza fix deasupra pescarusului negru si il taie in doua cu sabia sa, apoi aterizeaza pe barca.

Imediat se grabeste catre Linda, si o gaseste lesinata si palida...defapt moarta?

In acel moment Kai observa cum taietura Lindei se inchide si ii revine culoarea in obraji.

Linda se ridica buimaca si intreaba:

-Sunt vie? A,da. Sunt.  Apoi rade sarcastic

Deodata Kai ii da o palma peste fata si spune:

-Faptul ca nu poti sa mori nu iti da privilegii, trebuie sa eviti cat mai mult sa fi ranita sau ucisa! Fii mai atenta sau te trimit inapoi. Nu stii cand dai peste vreo creatura cu blesteme puternice si atunci iti vei dorii sa mori!

Linda lasa capul in jos si spune:

-Imi pare rau..

-Ce a fost a fost, sa fii mai atenta pe viitor.

Deodata shapeshifterul reapare pe barca si spune:

-Vai, dar ce avem aici? Ce specie sunteti dragilor?

Kai raspunde

-Eu sunt demon,ea vampir limit-break. De ce?

-Aveti abilitati interesante. Se pare ca veti ajunge pe insula, va urez noroc de acum. O sa fie greu.
Mai aveti 2 obstacole si ajungem.

Apoi batranul dispare din nou.

Linda si Kai rasufla o secunda, dar imediat se trezesc inconjurati de 3marinari blestemati. Ce nu arata deloc cum ai crede..

Forma scheletica, dinti ascultiti si lungi, gheare, ochii negrii, manjiti cu sange pe fata.. ce repeta intr-una cuvintele:

"Noi va taram in iad, noi va ingropam"

Cei doi se pun spate in spate,si incepe o noua lupta.

Kai foloseste sabia, reseste sa taie un marinar dar, acesta revine in forma initala fara probleme.

Linda foloseste pumnalul sau, si la fel. Marinarii nu patesc nimic.

Linda este din nou ranita din cauza neatentiei, de data aceasta la mana, dar nu foarte grav.
Kai foloseste tehnica fulger Swift Kill, si trece prin cei  3 marinari cu usurinta, dar acestia revin la normal din nou si contra-ataca incercuindu-l  pe Kai iar apoi taiandu-l pe spate.

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum