Intunericul

41 8 1
                                    

In prim plan o avem pe Linda, ce a dormit cateva ore bune deja. S-a trezit ametita, dar cu o receala ciudata in suflet.
Se duce la baie se spala pe fata si observa cum ochii sai se schimba.  Dungi negre subtiri au aparut pe irisul ei alb iar in functie de dorinta de a ucide si albul ochiului se schimba intr-un negu mat.
Nu-si aminteste nimic pe moment,dar sta o secunda si simte ca i-se face greata.

In acel moment si-a amintit ce i-a facut lui Isei.
Din nou a cazut prada instinctelor primare de Kurotama.

Dar nu intelege ce a facut-o sa ii bea sangele..

Deodata Kenzie apare in spatele ei si spune:

-Neata draguto.  Spuse Kenzie ironic..fiind dupa-amiaza.

-Ce faci aici? Spuse Linda scarbita de ceea ce a facut.

-Okay.. deci stiu cine e Kai. Te-am urmarit si am ascultat ce ai vorbit cu individul ala ieri,dar nu-ti fa griji, nu am nici un interes sa spun cuiva.
Problema e alta aici, tu esti Kurotama nu?

-Mda? De ce?

-Ei bine, specia ta e cunoscuta si in lumea demonilor. Si stii ce denumire neoficiala are?

-Ce ? Spuse Linda ce din nou vomita.

-Moartea. Legenda scrie  "Ai vazut-o, ai murit". Spintecatorul de suflete.
Tu esti cea mai rara fiinta existenta,alaturi de inca doua maxim trei.

Tu ieri, bandu-i sangele... ai luat sufletul lui Isei. Mai multe nu am putut afla...ei bine deoarece tori cei ce au vazut o Kurotama..au murit.
Nu stiu cum,dar tu inca te controlezi,dar trebuie sa ai mare grija, intr-o secunda de slabiciune psibica poti ucide 3 sferturi din creaturile de aici, inclusiv pe Kai. Singurii ce ar putea sa reziste la o lupta cu o Kurotama dezlantuita as fi doar Eu, Elivore,Serak, Rizer, Terror si poate 2 asistenti demon, si chiar si asa noi avem o limita de energie si viata, tu nu.
Ai mare grija, tine sigiliul puternic cu mintea ta. Daca se rupe si esti la putere maxima o sa iti pierzi mintile.

Linda se sperie din ce in ce mai tare si bolboroseste:

-I-am luat..sufletul....adicaa?! Kurotama se hranesc cu energie!

-Energie vitala vrei sa spui. Asa o viata normala ai putea duce fara sa iei suflete,doar cu energie din natura,dar o viata de batalii? Oh nu, vei ucide 100 in batalie si 100 sa te relaxezi. Invata sa te controlezi, altfel o sa fie probleme mari aici. Foarte mari.

-..Mai stii altceva? Despre Kurotama?

-Din pacate nu,asta e tot. Inca nu am acces la informatiile regilor demoni,dar intr-o zi voi avea si te voi cauta,pana atunci. Ai grijia.

Spuse Kenzie in timp ce o ridica pe Linda in picioare de pe gresia din baie. Iar apoi a zis:

-Stai aici, fa-ti un sandvis si uita-te la un film. Il vizitez eu pe Kai.

Si apoi dispare si apare in salonul lui Kai.

Unde medicii intrasera in panica deja, inima lui Kai nu mai batea!

Kenzie se sperie si ea, dar deodata aude in mintea sa un raget infricosator, auzea o bestie ce urla. Iar apoi o ceata neagra se abatuse asupra lui Kai.
Nimeni nu se putea apropia de el,nici macar Kenzie cu puterea ei net superioara lui Kai nu putea face un pas.

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum