7 ORE

29 3 0
                                    

Dupa cateva zile, echipa fantoma se reuneste la camp. Toti schimbati. Mult mai duri, si reci.

Kenzie cheama cei mai importanti oameni la ultima intalnire de dinainte de "razboi"

-Dragilor. Suntem Aici. Maine o sa aiba loc mare lupta pentru tron. Eu, Kaizen, Elivore si Serak vom lupta pentru coroana.
Spuse Kenzie putin emotionata

Zyra ridica mana pentru a spune ceva. Kenzie da din cap afirmativ.

-Kenzie. Am incredere totala in tine si deciziile tale,ne-ai salvat de la moarte si foamete de nenumarate ori. Dar,daca omul Kai, ne va trada si se va alia cu Elivore si Serak? Esti puternica dar si cei doi sunt,iar un al 3lea oponent ne-ar pune in dezavantaj.
Au fost cuvintele grele si taioase,dar bine motivate spuse de Zyra.

Kenzie curioasa il priveste pe Kai..si deodata incepe sa se gandeasca ca posibilitatea ca el sa ii tradeze sa fie mare..nestiind aproape niciodata ce gandeste si simte Kai.

Kai e indiferent fata de ipotezele lui Zyra si nu spune nimic. Dar Diamond nu ezita sa ridice mana si sa spuna ce simte:

-Lidere. Sunt de acord cu Zyra. Omul,nu pare de incredere. Poate vorbeste demonul din mine,dar asta simt. Cand am mers spre padurea fara speranta,nu a ajutat aproape deloc, a ezitat,parca voia sa fim ucisi. Si dupa toate astea a plecat!
Si a fost plecat chiar si cand noi deja am ajuns inapoi la camp!

Apoi Linda intervine si ea:

-Kenzie..Diamond nu greseste. Kai, a fost diferit in ultimul timp. Nu cred ca ne-ar trada,dar nu a scos nici un cuvant in legatura cu plecarea sa de la padure...nimeni nu stie ce a facut zilele acelea.
A spus Linda cu inima data pe jumatate,inima dorind sa il creada pe Kai nefiind suspect,dar mintea ei si a tuturor a lucrat altfel.

Araya se ridica si spune:

-Nu stiu cata relevanta are o potentiala tradare a lui Kai. Dar eu nu cred ca el ar face asa ceva. De ce ar mai fi aici? Pare un om bun. Asta cred eu.

Deodata Kai spune:

-Stiti ca sunt aici,nu? Hai ca la Diamond si Zyra ma asteptam sa fie suspiciosi. Dar Linda? Kenzie? Serios? Voi?
Ma dezamagiti sincer. Dar e problema voastra. Eu vreau sa ma concentrez pe meci. Nu am de gand sa ma justific in fata voastra unde am fost si ce am facut.

A spus Kai cu o voce ragusita, si putin transpirat.

Apoi completeaza:

-Am treaba. Voi planificati ce aveti de gand maine. Eu stiu ce am de facut. Si apropo,Linda...
Neah,las-o asa.

A spus Kai plecand.

Kenzie isi pune mainile in cap si spune:

-Felicitari tuturor,daca nu era impotriva noastra. Acum sigur e. Hai sa il lasam in pace,vedem maine ce facem.

Acum Kai a ajuns pe un mic munte, unde a gasit un loc retras. Se intinde pe spate si incepe sa aiba spasme si sa transpire. Durerea incepe sa il apese tot mai tare incat nu se poate abtine si incepe sa urle de durere.

Motivul? A decis sa bea sangele dragonului. Sansele ca el sa moara sunt de 60%.

Intre timp Araya spune la intalnire:

-Kenzie, ne-ai promis refugiu mie si elfilor. Iti multumim,dar nu putem tolera ostricizarea lui Kai,doar pentru ca e om? E suspect? Ca e om?! De ce Diamond nu e suspect? Linda a fost in templu tot timpul, el unde a fost?!
Nu are sens sa ne certam. Ar trebui sa va alegeti mai bine cuvintele, mai ales ca omul...nu e bine deloc. I-am simtit aura crescand si coborand in mod permanent. Ati fi simtit si voi,daca nu erati asa croiti pe suspiciuni.
Stiti ca oamenii au o fragilitate a corpului mult mai mare ca a noastra,dar nimeni nu l-a intrebat...daca poate tine pasul cu Demoni,Elfi..Gardieni...e doar un om.

Kenzie se simte rusinata si eclipsata de felul foarte elegant si bine gandit in care vorbeste Araya. Si spune

-Araya...Multumesc. Apreciez interventia,dar....

Deodata o explozie se aude la intrarea in camp. Acolo era Elivore,Serak si 2500 de demoni,era armata regala! Ce a mai ramas din ea.

Kenzie apare furioasa in fata lor si spune:

-Ce cautati aici?! Vreti sa muriti acum?

-Draga sange negru. Am venit sa te informam,armata regala a decis sa supravegheze meciul,pentru a nu avea loc interferente. Si ei vor jura credinta celui ce va castiga. Dar! Au avut o cerere..meciul sa fie tinut....in spatiu liber...si AZI.

-..Azi?! De ce azi?
Intreaba Linda socata

-Tu? Ce treaba ai? Nu te intereseaza! Pf,nimicule...spuse Elivore agresiv.

-Ai grija cum vorbesti jegule! Spuse Diamond nervos punandu-se in fata Lindei.

-GATAA. a intervenit Kenzie oprind conflictele...
Azi...Bine. Dar trebuie sa il gasim pe Kai. Nu stiu unde a plecat.

-Hmm...vom elibera niste aura sa ne simta ca suntem aici.
Spuse Serak ganditor..

-Meciul va incepe in 7ore. Vor venii demoni de peste tot sa fie martori. Fiti gata...de...Macel!
Spuse Elivore eliberandu-si aura monstroasa si plecand.

Apoi Serak zambeste si isi elibereaza ei el aura...care crapa pamantul?!

Atunci Elivore se opreste o secunda si realizeaza...ca tot timpul s-a concentrat pe Kenzie...si a uitat ca Serak, a fost cel mai decorat si puternic razbonic demon..

Serak spune

-7ORE.

Lupta IntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum