13- Bad Romance, Bromance

1K 19 2
                                    


Pancuran air di dalam bilik mandi itu menyegarkan seluruh tubuh Reza. Pagi yang mendung itu boleh membuatkan sesiapa sahaja menarik kembali selimutnya. Namun Reza terpaksa bangkit dari katilnya, ada misi yang lebih penting; training bersama Budi, mungkin juga gym-date. Depends.

Sesi liarnya bersama Sam semalam masih terngiang-ngiang dalam fikirannya. Zakarnya yang dicukur rapi separa mengeras bila mengingatkan kembali apa yang terjadi semalam. Aksi dalam bilik mandi semalam, pelengkap malam penuh kenikmatan.

.....

Reza mengikut Sam ke dalam bilik air. Sam masuk kedalam bilik air paling hujung, Reza mengikut masuk sekali. Tirai bilik air ditutup, tuala disangkut ditepi. Kini kedua-duanya bertelanjang bulat. Badan Sam yang sasa dapat dilihat dengan lebih jelas. Reza benar-benar teruja. Ciuman manja singgah di dada Sam. Kemudian dibibir.

Sam mengelurkan sabun dari washbagnya. Jari-jemarinya memulakan langkah menyapu buih keseluruh badan Reza yang masih diselabuti massage oil. Reza membiarkan sahaja. Sesekali Sam memainkan jari jemarinya ke bahagian sensitif Reza. Setelah disabunkan, Sam membilas badan Reza, sesekali Reza memeluk dan bercumbu dengannya di bawah pancuran air.

Sam menyapukan pula sabun kebadannya bagi menghilangkan kesan massage oil. Reza yang mulanya hanya melihat greek god santapannya malam itu, membantunya meratakan sabun keseluruh badan. Batang Sam yang separa tegang dilancapkannya kembali, makin lama makin menegang.

Mereka berpelukan dari belakang, konek Sam yang menengang mengena alur punggung Reza. Dia menggesel-geselkan batangnya. Kemudian jari jemarinya bermain-main dengan lubang keramat Reza. Sam memberi isyarat menyuruh Reza menonggeng. Dia mahu menjilat lubang keramat Reza. Reza akur, dia mendesah kesedapan. Air pancur masih di biarkan terbuka.

"Ahhh sedap sayang" desah Reza. Sam semakin rakus menikmati lubang keramat Reza.

"Nak fuck abang boleh?" bisik Sam. Reza sedikit terkejut dengan permintaan Sam

"Eh tak nak lah" balas Reza

"Boleh lah, saya horny sangat ni bang.." balas Sam sambil tangannya bermain main dengan nipplenya sendiri

"Yang 500 tadi tak payah bayar, bagi saya fuck abang" kata Sam lagi. Reza tersentak, betul-betul sangap budak ni dengan aku.

Reza memberikan ciuman ganas ke mulut Sam, tubuh Sam ditolak ke dinding

"Fuck me" dibisikan ke telinga Sam. Sam tersenyum nakal.

Sam mengambil kondom dan lubricant dia dalam washbagnya. Batangnya yang telah tercanak disarungkan kondom. Lubang keramat Reza disapukan cecair pelincir itu.

Reza menghadap ke dinding, punggungnya sedikit ditonggekkan sambil tangannya menahan dinding. Dia menanti senjata Sam untuk menujah masuk. Sam bijak bermain, dia bermula dengan tease Reza disekitar alur punggungnya dan di bibir lubangnya. Reza mengetap bibir.

Batang 5 inci Sam masuk kedalam lubang keramat Reza. Walaupun tidaklah sepanjang batang Reza namun urat-urat disekeliling konek Sam sungguh memberahikan.

"Ahhhhh" jerit Reza sedikit kuat. Sam pantas menutup mulut Reza. Tusukan pertama Sam terasa perit bagi Reza

Sam terus memulakan aksi tolak tariknya. Sambil tangannya bermain dengan nipple Reza dan sebelah lagi memegang koneknya. Reza yang keperitan kini bertukar nikmat.

'Pap, pap,..pap, pap, pap"

Sam bijak bermain dengan tujahannya. Ada ritma, Reza kenikmatan sudah lama dia tidak diperlakukan begitu. Air mazinya mula kelihatan meleleh keluar. Tangannya melancap-lacapkan batangnya sediri. Nafsunya semakin mencanak.

Take Care, RezaWhere stories live. Discover now