Reza yang bertuala masuk ke dalam biliknya. Lampu tidur disudut bilik telah dipasang Budi. Lilin aroma sandalwood telah dinyalakan. Budi sedang berbaring mengiring tanpa seurat benang memandang Reza. Ada senyuman nakal diwajahnya.Reza medekati Budi. Satu ciuman diberikan ke bibirnya. Budi membalasnya dengan ghairah dan terus keatas Reza.
"Abang nak rogol kau puas-puas malam ni boleh Boy?" soal Budi
"Nak balas dendam ke?" Jawab Reza. Budi hanya tersenyum penuh makna.
Budi menyuruh Reza mengangkat kedua tangannya rapat keatas. Dia mengambil tali leher dan diikatnya ke tangan Reza. Satu tali lagi disambungkan dari tali leher tadi ke besi tengah katil itu. Reza tergamam.
Budi membiarkan Reza seketika. Air minuman ditepi katilnya dia minum seteguk dua. Kemudian dia meluahkan kembali ke mulut Reza. Reza hampir tersedak.
Budi mencari-cari sesuatu di bawah katil. Sati kotak dikeluarkan. Ada clamp chain , cat o' nine whip, bulu merak, blindfold, ball gag, handcuff yang mereka selalu gunakan dan jugak vibrator. Reza terkesima.
"Budi bila masa kau beli benda-benda ni?" Tanya Reza terkejut dengan apa yang ada.
"Kau relaks je Boy, malam ni aku kerjakan kau habis-habisan" kata Budi
"Kau jangan bunuh aku dah"
"Jangan risau sayang kau akan puas malam ni, tapi aku takkan stop..jangan merayu dengan aku" warning Budi. Reza menelan air liur. Risau.
Budi memulakan aksinya. Dia mencium bibir Reza dengan penuh rakus. Reza membalasnya. Leher Reza dijilat dan digigit manja. Sesekali Reza mendesah. Budi bermain-main dengan puting Reza. Dia menggigit-gigit dada Reza. Lengan Reza yang diangkat keatas dia gigit dengan rakus. Sesekali Reza mengerang. Nipples Reza belum lepas dari cengkamannya, dia mencubit kuat. Reza menjerit.
"Slow slow bang" Rayu Reza. Budi tidak mengendahkannya.
Kali ini abs Reza menjadi mangsa. Budi menjilat dan memainkan dengan janggut nipisnya. Reza mendesah, geli nikmat. Budi mengigit di V line perut Reza. Reza menjerit kesakitan. Budi membiarkan sahaja. Tangannya melancapkan batang Reza. Dia menghisap zakar Reza dengan penuh nikmat. Reza seronok diperlakukan bergitu. Kakinya diletakkan diatas bahu Budi.
Budi mengeluarkan batang Reza dari mulutnya. Konek Reza kini tengang. Dia melancapkan perlahan batang hikmat itu. Lidahnya bermain-main dengan puting Reza. Reza mengerang kesedapan.
"Sabar jap sayang aku nak buat kau lagi puas" bisik Budi.
Budi mengambil vibrator didalam kotak tadi. Suis dibuka. Reza terpana, belum pernah lubangnya dimasukkan alat sebegitu.
Budi menyapukan lubricant peach ke lubang Reza. Dia bermain-main dahulu dengan jarinya. Reza menjerit kecil. Dadanya berombak. Kemudian dia menjilat lubang Reza dengan lidahnya. Lidahnya bermain-main lubang keramat Reza, sesekali menujah kedalam. Reza keghairahan, nikmat. Tanpa sebarang isyarat Budi memasukkan virator tadi kedalam lubang Reza. Reza menjerit kuat.
"Bang slow bang, sakit" rayu Reza
Budi tidak mempedulikannya. Vibrator tadi dilajukan getarannya. Reza mengerang lebih kuat. Budi menampar perlahan pipi Reza.
"Diam kau"
Budi mengeluarkan seketika vibrator tadi. Dia mengambil ball gag dan dipasangnya ke kepala Reza. Bahagian bola dimasukkan kemulut Reza. Kini jeritan Reza tidak dapat didengar. Dia memeletakkan pelincir dengan lebih banyak ke lubang Reza. Vibrator dimasukkan semula, speednya ditambah. Reza seakan meronta, suaranya tidak dapat didengar. Budi tersenyum puas. Dia melancapkan zakar Reza.
YOU ARE READING
Take Care, Reza
General Fiction"So, tell me apa yang special sangat pasal buah hati kau tu?" soalan cepu emas dari Khairil "Entah la" balas Reza sambil menghirup americano nya "Aii buah hati sendiri pon tak tau?" "Susah nak cakap. Bila hati kau cakap dia..I guess, that's it!" "Tu...