Maria oh Maria! bulan lepas baru sahaja menyambut harijadinya yang ke-43, namun ramai yang menyangka dia lebih muda berbanding usianya. Usahawan berjaya, berpersonaliti menarik, pandai bergaya, badan solid bak anak dara, tambahan pula status VIPnya; isteri timbalan menteri menjadikan dia dalam kelasnya tersendiri.Namun perkahwinannya hanya pada nama, sejak 17 tahun perkahwinannya jarang sekali dia disentuh oleh Razif. Razif lebih gemar berfoya-foya, Kegemarannya? melaburkan spermanya kepada artis-artis baru nak up and so called social media influencer. Kau ada rupa, barang baik- sebut sahaja harganya, apa sahaja habuannya. Razif boleh membayarnya, Razif mampu pull some string to make you the next big star!
Banglo dua tingkat di Bukit Damansara itu didiami Maria seorang diri. Cuma bila ada hal-hal penting untuk dia dan Razif memainkan peranan dalam telenovela ciptaan mereka. Dia akan ke rumah Razif di Bukit Antarabangsa. Mereka lebih senang begitu, ikatan perkahwinan tanpa kasih sayang.
.....
Jam menunjukkan pukul 12 tengahari. Loceng rumah berdekorasi Eropah itu berbunyi. Reza berdiri diantara dua tiang roman menghadap pintu utama. Kedatangannya dinantikan Maria.
"Come on in!" Maria membuka pintu sambil tersenyum lebar
"Cantik rumah you" balas Reza mebuka kata
"Rumah je ke cantik, orangnya?" soal Maria
"Ermmm let me see..rumah kot" balas Reza cuba mengusik
'Pappp' tamparan manja Maria hinggap di pipi Reza. Dia berjalan laju dan duduk diatas sofa, merajuk kononnya. Reza berjalan laju mengekorinya. Reza mengambil tangan Maria dan diusap-usap manja.
"You sorry la, I gurau je la. Of course la you lagi cantik berkali-kali ganda dari rumah ni"
"So you nak cakap rumah I ni buruk la?" soal Maria
Checkmate! Reza speechless. Diluah mati mak, ditelan mati bapak. Perempuan mana-mana sama je, kompleks. Alih-alih lelaki yang salah.
Mungkin lebih baik disenyap kali ni, biar gerak gerinya berbicara bisik Reza. Baby-T jarang dan seluar pendek singkat yang dikenakan Maria membuatkan Reza tidak keruan dari tadi. Batangnya semakin mengeras, lebih-lebih lagi bila dia semakin mendekati Maria. Silap Reza memakai skinny jeans, rasa senak Mr P dipenjara mula dirasai.
Sejak dia tidak disentuh oleh Razif, Maria sering mendapatkan lelaki-lelaki yang menarik perhatiannya samaada menemaninya 'ringan-ringan' ataupun ke ranjang. Nafsunya semakin rancak sejak setahun dua kebelakangan ini, dari suka-suka sudah menjadi ketagih. Addicted! Duit bukan masalah baginya, janji dia puas.
Tapi ada tiga rules dia pegang bila bersama jantan-jantan yang menjadi mangsanya:
i) Pandai makan, pandai simpan
ii) Jangan makan lauk yang sama. Never!
iii) Safe sex only!After all it just sex, no emotional feeling whatsoever, no string attached! Itu prisip dalam kelambu Maria.
Ciuman mesra Reza hinggap di pipi Maria. Reza memulakan langkah, misinya mudah- puaskan nafsu mak datin sambil lunaskan bil airnya yang sudah tertunggak. Dapat payment cabut, anggap benda ni tak pernah berlaku.
Entah mana kekuatannya datang, sedangkan baru setengah jam yang lalu dia masih sangsi untuk meneruskan misinya ini.
"Oh god I can't resist your Tom Ford's smell ..true you have an exquisite taste, mister vanilla latte" bisik Maria ke telinga Reza yang tergoda dengan bauan yang dipakai Reza. Strategi pertama yang dirancang reza mengena.
YOU ARE READING
Take Care, Reza
General Fiction"So, tell me apa yang special sangat pasal buah hati kau tu?" soalan cepu emas dari Khairil "Entah la" balas Reza sambil menghirup americano nya "Aii buah hati sendiri pon tak tau?" "Susah nak cakap. Bila hati kau cakap dia..I guess, that's it!" "Tu...