14- Boy ke Boya?

741 17 3
                                    


"Hai Sam, how are you?"

"Sihat?"

"(Wink Emoji)"

Mesej Whatsapp dihantar.

Reza masih terfikirkan apa yang diperkatakan Maria 2 hari lepas. Betul, dia nak repeat order, tapi kalini lain sikit. Dia nak Reza dan lelaki lain. Maria mahukan threesome, nak try katanya. Maria menyuruh Reza mencari lelaki ketiga, suprise me katanya!

Kinky betul perempuan ni. Nafsu tengah memuncak la tu.

"Aduh, nak tolak sedap, dia nak bayar double pulak tu..mana aku nak cari jantan elok ni...at least aku boleh enjoy sekali" bebel Reza sendiri. Hanya Sam yang terlintas difikirannya. Aksi bersama penuh kenikmatan Sam tempoh hari masih terngiang-ngiang didalam fikirannya.

Beep! Telefon Reza bunyi. Hampa. Bukan mesej balasan dari Sam.

"Sam you dekat mana?"

"(Kiss Emoji)"

mesej WhatsApp dihantar kepada Sam sekali lagi.

Reza baru perasan setelah melihat status Sam. Last seen two days ago...

"Eh takkan Sam block aku kot. Tak kot." Kata Reza sendiri

Reza mendail nombor Sam yang tertera. Hanya operator yang menjawab.

"Nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi"

Dicuba berkali-kali masih sama.

Apps Google Chrome dibuka. Jari jemarinya pantas menaip freshm2m.com; laman web massage centre itu. Tempat Sam bekerja. Biasanya gambar-gambar massuer akan terpampang disitu. Sebagai katalog. Dah pilih, call sahaja nombor yang tertera untuk booking.

Reza kehairanan, gambar Sam tidak lagi berada disitu. Nombor yang tertera di dailnya. Panggilannya dijawab dengan suara acah-acah lembut tapi garau. Sah ni mesti mak nyah cantik haritu.

"Hello..nak tanya lah, Sam dah takde ke?" Soal Reza

"Sam takde la bang, dah balik Thailand" balas suara dalam talian

"Oh yeke..bila dia balik?"

"Dua hari lepas..bapak dia meninggal katanya"

"Ohhh..dia ada cakap ke bila balik sini balik?" Tanya Reza

"Entah la bang, dia kata nak cuti seminggu, dua. Tapi tak tau lah..takut dia tak datang balik, selalu jadi dekat massuer lepas-lepas macam tu la" balas Mak Nyah itu membebel.

"Oh yeke. Takpelah kalau macam tu" balas Reza

"Abang taknak try yang lain ke? Joe ok jugak bang lebih kurang Sam. Dia straight jugak"

"Haha yeke. Takpelah saya tengok dulu mana yang nak..nanti saya call balik" balas Reza cuba memberi alasan.

"OK bang thank you. Apa-apa call je ye, WhatsApp pun boleh" balas MakNyah itu lantas mematikan panggilan.

"Oh shit, mana aku nak cari jantan lain ni...Faiz? No aku tak buat benda-benda dalam kelambu dengan best friend aku. Lagipun Faiz itu memang pure bottom, memang tak menaik la konek dia tengok Maria" monolog Reza.

There's a line between best friend, boyfriend/ girlfriend, scandal or fun buddy. Reza tak akan berkongkek dengan kawan rapatnya, lelaki mahupun wanita. Itu prinsip yang dia pegang.

Take Care, RezaWhere stories live. Discover now