Reza baru siap mandi, hanya dia seorang di dalam changing room. Workoutnya bersama Budi tadi cukup penat. Dah seminggu dia tak pergi gym. Terlampau banyak kerja di office, asyik balik lewat. Hari jumaat ni baru boleh balik on-time. Tuala yang dililit dipinggangnya dibiarkan dahulu. Loker di changing room itu dibuka.Tiba-tiba Budi yang baru selesai workout dan mengemas gym datang memeluknya dari belakang.
"Aku baru mandi la Budi..Kau tu dah la peluh busuk"
"Alah busuk-busuk bau peluh ni bukan kau lagi suka ke Boy" balas Budi selamba dan masih meneluk Reza dengan kuat dari belakang
"Nanti orang nampak la"
"Dah takde orang, aku dengan kau je"
Budi melepaskan pelukannya. Dia memalingkan dan merapatkan Reza ke locker. Mata bertemu mata. Tiba-tiba Budi mengangkat lengannya dan menghalakan ketiaknya kemuka Reza, kepala Reza dipegangnya
"Nah cium ni" arah Budi selamba
"Bodoh la kau Budi, bau macam loji taik tau tak" marah Reza cuba menolak Budi. Kudrat Budi yang lebih kuat berjaya menahannya.
Reza mengcekam kemaluan Budi dengan kuat bagi melepaskan dirinya.
"Bodo..senak Boy" jerit Budi lantas melepaskan tangannya dari kepala Reza. Reza menyapu-nyapu hidunya dari bau tengik ketiak Budi tadi.
"Bau palat anjing la siot..aku nak kene samak muka aku"
"Eleh samak konon, padahal suka"
"Boy kau tau sauna tak area KL" tiba-tiba Budi bertanya.
"Sauna? Kenapa?"
"Nak pegi la..budak gym cakap area Chow Kit ada"
"Eh tau pulak diorang tempat tu.." kata Reza
"Apsal?" Tanya Budi
"Biasa yang dekat Chow Kit tu port gay" balas Reza
"Eh aku okay je, jom esok pegi" ajak Budi
"Betul? Tak takut kene ngorat?" sengaja Reza bertanya
"Hahaha..aku ada kau takpe. Kalau aku sorang takut jugak" balas Budi
"Ok la kalau nak try, esok petang la kita pegi"
.....
Tepat pukul enam petang Reza dan Budi sampai berhampiran lot bangunan destinasi yang dituju. Lot rumah kedai yang agak tersorok kebelakang. Sekali pandang macam bangunan tinggak. Lorong masuk diantara Sani Hotel dan Tune Hotel. Reza meletakkan keretanya di tepi parking lot yang terakhir, masih kosong. Nasibnya baik.
"Betul ke Boy tempat ni? Sunyi, buruk semacam je" tanya Budi
"Benda-benda haram macam ni kene la sorok skit..dah jom kata nak pegi sangat" balas Reza
Pintu grill untuk naik keatas hanya terbiar begitu sahaja tanpa sebarang papan tanda. Yang tahu, tahulah. Premis di tingkat dua, dekat tangga baru ada signboard kecil; Otot-otot
"Kau selalu datang sini?" tanya Budi
"Lama dah tak pegi, last dua tahun lepas kot" jawab Reza
Loceng dipintu ditekan. Pintu dibuka. Reza memberikan dua keping not RM50, untuk dua orang katanya. Baki sekeping not kuning diberikan kembali. Dua kunci loker diberikan kepadanya. Budi hanya mengikut Reza.
Ditingkat bawah ada locker room, gym dan bilik tv yang gelap. Ada juga empat biji komputer lama zaman 90an untuk surfing internet. Reza meletakkan barang-barangnya di dalam loker. Hanya bertuala, half naked. Spender? Simpan sahaja. Budi kelihatan sedikit janggal ada mata-mata yang memerhatikannya. Kebiasaan pukul enam keatas pengunjung mulai ramai. Mixed crowd local and tourist.
YOU ARE READING
Take Care, Reza
General Fiction"So, tell me apa yang special sangat pasal buah hati kau tu?" soalan cepu emas dari Khairil "Entah la" balas Reza sambil menghirup americano nya "Aii buah hati sendiri pon tak tau?" "Susah nak cakap. Bila hati kau cakap dia..I guess, that's it!" "Tu...